Wizz Air a luat această decizie cu scopul de a eficientiza serviciile și a crește confortul pasagerilor. Pentru unii călători, însă, nu e deloc o veste bună.
Reprezentanții companiei aeriene au precizat că toate tranzacțiile la bord vor putea fi realizate doar prin carduri bancare, inclusiv prin metode contactless precum Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay și Google Pay.
Citește și Decizia radicală a Coca-Cola în România. Prețurile băuturii răcoritoare cresc!
„Wizz Air este încântată să își extindă opțiunile de plată prin acceptarea cardurilor Revolut, pe lângă cele VISA și Mastercard, atât de credit, cât și de debit. Această îmbunătățire urmărește să ofere pasagerilor un confort sporit și o experiență de călătorie eficientă. Ca parte a colaborării Wizz Air cu Revolut, toți noii utilizatori Revolut vor putea câștiga până la 25 de euro înapoi după ce se înscriu și cheltuiesc primii 5 euro cu Revolut.”, au precizat reprezentanții Wizz Air.
Compania a introdus și un program de loialitate pentru călătorii care folosesc Revolut Pay. Așadar, clienții pot acumula RevPoints, utilizabili fie pentru cumpărături, fie pentru achiziționarea biletelor Wizz Air. În plus, până în data de 4 aprilie 2025 cei care plătesc biletele prin Revolut Pay vor putea câștiga de 10 ori mai multe RevPoints.
În plus, Wizz Air va veni și cu noi reguli mai stricte pentru cumpărăturile făcute la bord:
„Acest sistem rapid și convenabil asigură o experiență de cumpărături fără complicații, permițând pasagerilor să se bucure de călătorie fără grija banilor cash sau a cozilor de ultim moment la schimburile valutare. Trecerea la tranzacțiile fără numerar îmbunătățește în mod natural și igiena, deoarece membrii echipajului nu mai trebuie să manipuleze numerar, contribuind la un mediu de călătorie mai curat și mai sigur. În plus, pasagerii pot achiziționa un voucher preplătit prin intermediul aplicației mobile Wizz Air pentru o experiență îmbunătățită la bord, garantând siguranța absolută a tranzacțiilor și eliminând orice probleme tranzacționale neașteptate.”, se mai arată în informare.
Reprezentanții companiei susțin că această schimbare nu doar că optimizează procesul de vânzare la bord, dar și permite echipajului să se concentreze mai mult pe servicii și mai puțin pe gestionarea plăților:
„Implementarea plăților fără numerar nu doar că eficientizează operațiunile, dar permite și echipajului nostru să se concentreze mai mult pe furnizarea de servicii excepționale decât pe gestionarea tranzacțiilor în numerar. Acest lucru duce în cele din urmă la o experiență mai eficientă și mai plăcută pentru pasagerii noștri.”