Mircea Ion a dat lovitura la numai 36 de ani cu o afacere aparent banală, care i-a adus succesul în doar câteva zile. Este vorba despre o scovergărie deschisă în centrul Capitalei.
O rețetă tradițională, simplă, transmisă din generație în generație a ajuns să fie centrul unei afaceri de succes. Tânărul antreprenor, Mirecea Ion, în vârstă de doar 36 de ani, a avut o idee briliantă de a-și deschide chiar în centrul capitalei o scovergărie, care a ajuns să facă rapid furori.
„Am deschis Scovergăria Micăi în 2014. Am văzut că peste tot în ţară şi în Bucureşti sunt fast-fooduri cu mâncare orientală, cu shaorma, dar nimic românesc. M-am gândit cum să promovez, în regim de fast-food, un produs românesc cunoscut. Eram pe stradă în ziua în care mi-a venit ideea cu scovergile, am avut un declic. După două zile, aveam la un moment dat cam 50 de oameni la coadă încontinuu”, povesteşte fondatorul companiei, potrivit Business Magazin.
Care este povestea scovergilor din centrul Capitalei
Bunicile din toată țara fac acest preparat într-o formă sau alta, unii le numesc turte, altii le asemnănă cu langoșul unguresc, cert este că scovergile de la „Scovergăria Micăi” se bazează pe o rețetă transmisă din generație în generație în familia lui Mircea și mai mult de atât, bucureștenii le adoră. Totul a început cu câțiva ani în urmă când tânărul antreprenor investea 20.000 de euro pentru ceea ce avea să fie o afacere de succes.
„La început am angajat două persoane şi eu, împreună cu Mica, am produs primele scovergi. Aveam două geamuri, că aşa am plecat, cu două vitrine. Oamenii nu se opreau, iar maică-mea striga după ei şi după două zile, aveam la un moment dat cam 50 de oameni la coadă încontinuu”, îşi aminteşte el.
În prezent, businessul funcţionează cu o singură locaţie, iar anul trecut, din februarie, după ce au deschis şi în interior, rezultatul noii investiţii nu a întârziat să apară. Astfel, deşi februarie spune că nu e o lună foarte bună, creşterea a fost dublă, iar numărul clienţilor a înregistrat o evoluţie importantă. Antreprenorul are planuri mari pentru viitor, dat fiind că afacerea a avut mare succes. Acesta ia în considerare să francizeze afacerea, însă a povestit că pandemia l-a obligat să amâne acest moment.
„Asta am avut în plan şi anul trecut, dar a venit pandemia. Pe noi ne-a prins după o lună în care reinvestisem 200.000 de euro în afacere. Şi am cam aşteptat un pic anul ăsta, pentru că nu am ştiut încotro să o luăm. Acum urmează să mai facem încă un punct de lucru şi după aceea să francizăm.”, explica Mircea Ion
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult