- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Selena Gomez este miliardară! Cum a strălucit în afaceri, fără să fie vorba de actorie sau muzică

11 Sep, 12:08 • Bugiu ⁠Ana Maria
Selena Gomez a devenit miliardară, cu o avere de 1,3 miliarde de dolari, fiind inclusă în Bloomberg Billionaires Index. Succesul său financiar provine nu doar din cariera de actriță și muziciană, ci și din afacerea sa.
Selena Gomez este miliardară! Cum a strălucit în afaceri, fără să fie vorba de actorie sau muzică

Selena Gomez a intrat oficial în clubul bogaţilor cu averi, care depăşesc un miliard de dolari. În vârstă de 32 de ani, a devenit faimoasă încă din copilărie, când a început să joace în diferite filme şi seriale pentru adolescenţi la Disney Channel. O știm cu toții din serialul „Magicienii din Waverly Place”, unde a jucat rolul lui Alex, în adolescență.

Ulterior, Selena Gomez şi-a început cariera muzicală și a intrat și în lumea afacerilor, ajungând să aibă o avere de 1,3 mld. dolari, intrând pentru prima oară în Bloomberg Billionaires Index, clasamentul miliardarilor din întreaga lume, potrivit zf.ro.

Actoria și muzica i-au adus recunoaștere globală, dar Selena a reușit să își construiască o avere impresionantă, în mare parte datorită succesului său în afaceri.

A fost inclusă pentru prima dată în Bloomberg Billionaires Index, fiind un moment important în cariera sa.

Te-ar mai putea interesa și: Top 5 cel mai bine plătiți actori din lume în 2024. Starul de pe locul 1 are o avere de 800 de milioane de dolari!

foto: Selena Gomez

Selena Gomez este miliardară! Cum a strălucit în afaceri, fără să fie vorba de actorie sau muzică

Cariera muzicală şi actoria au contribuit la averea Selenei Gomez, dar nu au reprezentat principalii piloni ai imperiului său. Rare Beauty a fost fondată de către Selena Gomez în urmă cu 5 ani, o companie de make-up și produse de skin-care, care a explodat.

Businessul a devenit celebru. milioane de tinere pasionate de make-up sau skincare, parteneriatele cu diferite branduri și alte show-uri i-au adus succesul brand-ului artistei.

Seena şi-a folosit apoi propria influenţă pentru a crea ”hype” în social media pentru produsele sale.

În primele luni care au urmat lansării Rare Beauty, Selena Gomez a realizat o mulțime de materiale, în care se machia pentru emisiunea sa, serialul de gătit Selena + Chef. Echipa ei a editat apoi filmările şi le-a transformat în clipuri scurte, uşor de urmărit, care au invadat rapid platformele de social media.

Clipurile au fost concepute pentru a fi captivante publicului adolescent și pentru a face brand- ul mai vizibil și mai popular.

Aceste strategii de marketing au fost extrem de eficiente. Rare Beauty a devenit rapid iubită de către adolescenți și alți tineri, iar conturile de Instagram, TikTok și YouTube, au explodat și ele în sute de mii și milioane de urmăritori.

Te-ar mai putea interesa și: Ce afaceri are Mihai Bobonete. Actorul din Las Fierbinți face o avere din firmele sale