Selena Gomez a intrat oficial în clubul bogaţilor cu averi, care depăşesc un miliard de dolari. În vârstă de 32 de ani, a devenit faimoasă încă din copilărie, când a început să joace în diferite filme şi seriale pentru adolescenţi la Disney Channel. O știm cu toții din serialul „Magicienii din Waverly Place”, unde a jucat rolul lui Alex, în adolescență.
Ulterior, Selena Gomez şi-a început cariera muzicală și a intrat și în lumea afacerilor, ajungând să aibă o avere de 1,3 mld. dolari, intrând pentru prima oară în Bloomberg Billionaires Index, clasamentul miliardarilor din întreaga lume, potrivit zf.ro.
Actoria și muzica i-au adus recunoaștere globală, dar Selena a reușit să își construiască o avere impresionantă, în mare parte datorită succesului său în afaceri.
A fost inclusă pentru prima dată în Bloomberg Billionaires Index, fiind un moment important în cariera sa.
Te-ar mai putea interesa și: Top 5 cel mai bine plătiți actori din lume în 2024. Starul de pe locul 1 are o avere de 800 de milioane de dolari!
foto: Selena Gomez
Cariera muzicală şi actoria au contribuit la averea Selenei Gomez, dar nu au reprezentat principalii piloni ai imperiului său. Rare Beauty a fost fondată de către Selena Gomez în urmă cu 5 ani, o companie de make-up și produse de skin-care, care a explodat.
Businessul a devenit celebru. milioane de tinere pasionate de make-up sau skincare, parteneriatele cu diferite branduri și alte show-uri i-au adus succesul brand-ului artistei.
Seena şi-a folosit apoi propria influenţă pentru a crea ”hype” în social media pentru produsele sale.
În primele luni care au urmat lansării Rare Beauty, Selena Gomez a realizat o mulțime de materiale, în care se machia pentru emisiunea sa, serialul de gătit Selena + Chef. Echipa ei a editat apoi filmările şi le-a transformat în clipuri scurte, uşor de urmărit, care au invadat rapid platformele de social media.
Clipurile au fost concepute pentru a fi captivante publicului adolescent și pentru a face brand- ul mai vizibil și mai popular.
Aceste strategii de marketing au fost extrem de eficiente. Rare Beauty a devenit rapid iubită de către adolescenți și alți tineri, iar conturile de Instagram, TikTok și YouTube, au explodat și ele în sute de mii și milioane de urmăritori.
Te-ar mai putea interesa și: Ce afaceri are Mihai Bobonete. Actorul din Las Fierbinți face o avere din firmele sale