Oricine poate avea shaormeria sa, cumpărând franciza chiar de la unul dintre cele mai mari branduri din industria fast-food din țară. Shaormeria Băneasa a deschis în toamna anului 2021 prima shaormerie în sistem de franciză, cunoscând o rapidă expansiune până în prezent.
Atunci când luați în calcul deschiderea unei astfel de afaceri trebuie să luați în calcul faptul că numai taxa de francizare a acestui brand este de 15.000 de euro, la care se adaugă TVA-ul. De asemenea, în calitate de francizant ai o serie de obligații contractuale pe care trebuie să le respecte. Cel care cumpără franciza nu trebuie să aibă obligatoriu experiență în domeniu, însă se pune accentul pe seriozitate.
Contractul cu „firma mamă” se încheie pe o perioadă de cinci ani, cu posibilitatea de prelungire. Acești cinci ani se calculează de la momentul deschiderii fizice a shaormeriei. Francizantul poate veni cu sugestii și idei cu privire la locația restaurantului fast-food și poate primi și consultanță din partea echipei. În total, investiția finală într-o shaormerie Băneasa ajunge la 60 – 90.000 de euro și cuprinde următoarele costuri: taxa de franciză, amenajarea spațiului, echipamentele de bucătărie.
Deși ar putea părea că taxa de francizare este foarte mare, tocmai acest lucru garantează jumătate din succesul afacerii tale. Brandul vine cu aportul să de credibilitate și publicitate, care își va asigura un start important. Pe lângă aceste lucruri, firma mamă îți asigură suport pe perioada pregătirii spațiului, dar și ajutor de la echipa de marketing pentru promovarea businessului pe o durată de cinci ani, cât este valabil contractul inițial. De asemenea, francizatul primește locația la cheie, alături de materiile prime, deoarece Shaormeria deține și un centru de producție care are grijă să distribuie produsele către restaurante.
În acest moment, Shaormeria Băneasa are cele mai multe francize, care funcționează non-stop. Prima locație inaugurată a fost în noiemrie 2021, iar pe teritoriul țării în prezent exista 40 de shaormerii în sistem de franciză, dintre care 20 sunt în proces de amenajare. Planul firmei este, ca până la finalul anului, să aibă 50 de locații deschise, iar în următorii trei ani ar putea exista 100-150 de shaormerii, businessul concentrându-se pe orașele mijlocii și mari din țară.
Citește și: O nouă decizie pentru români. Ce se întâmplă cu trusa de prim–ajutor