Dacia și, în speță, Loganul este una dintre mașinile pentru care optează foarte mulți români. Apetența pentru acastă masină vine din faptul că majoritatea consideră că aceasta este o mașină ieftină, are un consum redus, iar costurile de intreținere și de reparație sunt mici, iar motoarele sunt economice. Totuși foarte puțină lume ia în calcul siguranța pe care această mașină o oferă.
Polițiștii consideră că în cazul unui accident care ar avea loc în afara orașului, șoferul care conduce o astfel de mașină, are șanse minime de supraviețuire, doarece autoturismul nu reușește să ofere siguranța necesară. EuroNCAP, programul prin care este analizată siguranța autovehiculelor, a declarat faptul că Dacia Logan sau Sandero au primit la testele de siguranță două stele, în timp ce Loganul 3 și Loganul din 2005 au primit 3 stele, iar patru stele a primit Sndero/Logan II vândut până în 2021.
În poza atașată mai sus, poate fi obervat un Logan II care suferise un impact frontal, pe jumătate din lățime. Mașina a fost distrusă complet. Caroseria este incapabilă să păstreze habitaclul intact, planșa de bord ajungând în deapta în zona banchetei din spate. De asemenea, odată cu declanșarea airbag-urilor, vitezometrul s-a oprit la viteza de 155 km/h în bord, ceea ce înseamna o viteză pe radar de 140-145 de km/h.
Din imaginile atașate putem trage concluzia, că un autoturism care a primit 2 stele EuroNCAP , în caz de accident, nu asigură/permite supraviețuirea șoferului și/sau a pasagerilor. Acestea nu au scopul de a critica marca Dacia sau vreunul din modelele produse de aceasta.
Șoferii sunt sfătuiți să nu conducă agresiv și să ia în calcul, în momentul în care se află la volan, faptul că mașina în care se află nu este indestructibilă, iar viața le este pusă în pericol.