Lanțul de restaurante românesc Spartan, cunoscut pe segmentul Quick Service Restaurant (QSR), se pregătește să intre pe piața din Polonia și să-și extindă prezența internațională în Spania. După ce a fost vândut la începutul anului 2023 de către Ștefan Mandachi, brandul continuă expansiunea printr-un parteneriat strategic cu Nhood Services România, o companie specializată în servicii imobiliare integrate, potrivit economedia.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Ce salarii au angajații din restaurantele Spartan în 2024? Cum arată veniturile lor în comparație cu cele oferite de alte fast food-uri
foto: Spartan
Parteneriatul cu Nhood facilitează extinderea francizei Spartan, incluzând identificarea și selecția partenerilor locali, dar și găsirea celor mai bune locații pentru noile restaurante. În prezent, Spartan operează 70 de unități în România și un restaurant în Castellon, Spania. Lansarea în Polonia marchează o premieră pentru brand, fiind prima intrare pe această piață.
Conform declarațiilor Gabrielei Piștalu, Head of Property & Asset Services la Nhood Services România, această colaborare deschide noi oportunități pentru Spartan și demonstrează capacitatea Nhood de a sprijini brandurile locale în expansiunea internațională.
„Demararea colaborării cu Spartan marchează o etapă importantă în diversificarea serviciilor noastre, demonstrând capacitatea Nhood de a fi un partener de încredere pentru brandurile locale în procesele lor de expansiune internațională.
Ne bucurăm să oferim Spartan sprijinul nostru complet, de la identificarea partenerilor locali până la selecția viitoarelor sale locații, și să contribuim astfel la succesul său pe piețele din Spania și Polonia. Proiecte ca acesta subliniază direcția de dezvoltare a Nhood, oferind soluții integrate pentru brandurile ambițioase, pregătite să își extindă prezența internațională”,a declarat Gabriela Piștalu, Head of Property & Asset Services, Nhood Services România.
Bogdan Aldea, Head of Business Development al Nhood, a evidențiat că acest proiect reprezintă o premieră, fiind prima extindere simultană a unui brand românesc prin franciză în mai multe țări. Totodată, parteneriatul demonstrează abilitatea Nhood de a personaliza soluțiile în funcție de specificul fiecărei piețe și de a susține dezvoltarea sustenabilă a brandurilor.
„Pentru Nhood, acestă colaborare are o importanță strategică, deoarece marchează o premieră în activitatea noastră, fiind primul proiect de expansiune internațională a unui brand prin franciză, derulat simultan în mai multe țări.
Acest parteneriat ne va permite să ne valorificăm expertiza extinsă în domeniul imobiliar și să demonstrăm capacitatea de a gestiona proiecte complexe în diverse piețe europene. Totodată, parteneriatul vine să confirme capacitatea Nhood de a-și adapta serviciile la nevoile reale ale clienților săi, oferind soluții unitare ca obiective, dar personalizate în baza cunoașterii piețelor locale pe care activăm.
Expansiunea internațională a brandurilor și sprijinul lor în identificarea celor mai bune soluții pentru o dezvoltare sustenabilă, este o prioritate pentru Nhood”,a declarat Bogdan Aldea, Head of Business Development, Nhood Services România.
Extinderea Spartan în Polonia și consolidarea prezenței în Spania se desfășoară pe fondul unor tradiții culinare și comportamente diferite în aceste piețe. Cu toate acestea, segmentul QSR este în creștere, oferind oportunități importante pentru branduri dinamice precum Spartan. Expertiza Nhood în gestionarea proiectelor imobiliare și rețeaua sa extinsă de parteneri sunt garantii pentru implementarea eficientă a strategiei de expansiune.
Te-ar mai putea interesa și: Bătaie pe Fast Food în România. Românii consumă 22.000 de burgeri zilnic și anual 8 milioane