Retailerul Auchan își extinde rețeaua în România, ajungând și în localități mai mici. Acest demers face parte dintr-o strategie de francizare, care le oferă românilor oportunitatea de a-și deschide propriile afaceri, prin intermediul conceptului „Simply by Auchan”, potrivit bugetul.ro.
Această inițiativă vine ca o reacție la succesul altor retaileri (Profi), care au deschis magazine în localități mici, demonstrând că există o cerere pentru produsele de calitate și diversificate în aceste zone.
Te-ar mai putea interesa și: Compartimentul secret al cărucioarelor de supermarket care îți va face viața ușoară la cumpărături. Mulți nici nu știau că există
foto: supermarket
Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România, a anunțat inaugurarea celui de-al doilea magazin Simply by Auchan în județul Călărași, după un prim magazin care a avut rezultate promițătoare la doar trei luni de la lansare.
Auchan are deja șase unități MyAuchan Petrom în această zonă și consideră francizarea o prioritate de dezvoltare.
“Suntem prezenți pentru prima dată cu franciza Simply by Auchan în județul Călărași, unde mai avem șase unități MyAuchan Petrom. Franciza este o prioritate de dezvoltare pentru noi și ne bucurăm să aducem valoare businessului individual.
La doar trei luni de la lansare, suntem încântați să inaugurăm al doilea magazin Simply by Auchan, rezultatele primului fiind foarte îmbucurătoare, așa cum ne-a confirmat partenerul nostru.
Îi spunem bun venit noului nostru partener și împreună ne dorim să aducem diferența creată de Simply by Auchan locuitorilor din această zonă.
Succesul acestui model de business ne inspiră să continuăm dezvoltarea, astfel încât, prin colaborarea cu antreprenorii locali să putem aduce brandul Auchan mai aproape de comunitățile din întreaga țară”, a precizat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.
Auchan oferă un suport operațional cuprinzător pentru francizații săi, care include regândirea imaginii și layout-ului magazinului, integrarea de elemente moderne pentru atragerea clienților și multe altele. De asemenea, francizații primesc sprijin în redeschidere și asistență constantă din partea personalului dedicat acestui parteneriat.
De asemenea, este important ca supermarketul oferă suport operațional, care cuprinde “regândirea imaginii și layout-ului magazinului, transformarea acestuia prin introducerea unor elemente moderne ce oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătățire a gamei, acces la o platformă facilă de comandă a produselor, suport pentru redeschidere și sprijin constant în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat”, spun cei de la Auchan.
Te-ar mai putea interesa și: Produsul românesc ce i-a cucerit pe străini. Se găsește în multe supermarketuri din străinătate: „În Germania și Austria suntem numărul 1”