eMag a pregătit o surpriză pentru clienții săi români. Patronii platformei au încheiat un parteneriat cu o firmă gigant din domeniul livrărilor. Românii nu au aflat încă de această nouă oportunitate, potrivit bugetul.ro.
Te-ar putea interesa și: Oferte de neratat de la eMag. Cel mai ieftin televizor QLED și frigidere la prețuri spectaculoase. Ce trebuie să facă românii pentru o reducere de 10%?
foto: eMag
De acum, clienții eMag pot plasa comenzi pe platformă și pot selecta opțiunea de livarre la FANbox-uri. Aceste aparate ale celor de la Fan Courier pot fi accesate de către locuitorii din întreaga țară. Cele două firme au încheiat un acord de parteneriat, iar clienții vor putea alege și noile „easybox-uri” ca puncte de livrare.
Înainte de a plasa comenzile, clienții vor putea selecta punctele de livrare verzi (Sameday) sau cele cu albastru (FanCourier), fiind două dintre cele mai mari firme de curierat din țară.
eMag a transmis că produsele de dimensiuni medii sunt eligibile pentru această modalitate de livrare și se poate aduce un singur colet odată.
Cum se deschide un sertar FANbox: Trebuie să folosești codul unic primit de la FAN Courier prin SMS sau e-mail. Aproape la fel cum folosești pentru a deschide sertarul Sameday.
O altă variantă este să scanezi codul QR, primit alături de SMS. În cazul în care ai plătit comanda de dinainte, online, nu mai este cazul să-ți faci griji.
Poți plăti și direct, cu cardul, iar produsele, în toate cazurile, vor putea fi ridicate în maximum 3 zile lucrătoare.
„Poți comanda la FANbox produse vândute de eMAG sau de la parteneri, cu condiția ca acestea să fie “livrate de eMAG”.
Lockerele FANbox pot fi accesate 24/7. Termenul de ridicare a comenzii este de 3 zile.
Nu se pot efectua retururi la FANbox.
Dacă ai probleme cu ridicarea comenzii de la FANbox, scrie-ne pe chat și rezolvăm!”, se arată pe platformă.
Te-ar putea interesa și: Mii de comenzi la un singur produs pe eMag. Temperaturile ridicate sunt motivul principal