Cardurile Revolut sunt deja în posesia românilor de aproximativ 6 ani, potrivit bugetul.ro. În ultimul timp, ies la iveală cazuri cu români care rămân fără bani în conturile lor. Situația se extinde, însă care este cauza?
Te-ar putea interesa și: Anunț important pentru peste 4 milioane de români. Cum își pot dubla veniturile posesorii de card Revolut
foto: revolut
Toți posesorii de carduri Revolut sunt avertizați în legătură cu multitudinea de escrocherii care se fac în mediul online și cu amenințările cibernetice. Pentru a proteja integritatea clienților săi, Revolut a abordat întreaga situație în mod proactiv și a inclus autentificarea biometrică sau alertele pe fuxul de plată.
Revolut a mai introdus în aplicație modul de educație antifraudă, unde a lansat informații despre cum se pot proteja clienții de fraudele cibernetice.
„Protejarea clienților noștri de amenințarea în creștere a escrocheriilor, la nivel global, este esențială pentru Revolut. Datele noastre exclusive fac lumină asupra peisajului în evoluție al fraudei și sunt un punct de plecare util pentru a informa utilizatorii și a pune la dispoziția lor cunoștințele de care au nevoie pentru a rămâne vigilenți. Cu sistemele noastre avansate de detectare a fraudelor și angajamentul față de inovație, dăm putere clienților noștri să-și protejeze finanțele și să navigheze în lumea digitală cu încredere”, a declarat Woody Malouf, Head of Financial Crime la Revolut.
Cele mai numeroase cazuri frauduloase sunt cele cu carduri, reprezentând 98% din totalul acestora. O altă modalitate de a te proteja de acestea este și cardul de unică folosință, pe care Revolut l-a introdus în aplicație acum câțiva ani.
Este foarte important ca aceste tipuri de soluții să existe, pentru a lmita și chiar eradica posibilitățile frauduloase, pe care mulți escroci încearcă să le adopte în mediul online.
Te-ar putea interesa și: Revolut vine cu un anunț pentru posesorii de carduri. Compania și-a dublat veniturile