Romanian
 - 
ro
Diverse

România, cea mai importantă piață a Trendyol din Europa Centrală și de Est. Românii au cumpărat circa 13 milioane de produse în ultimul an

10 Feb, 11:53 • Toma Anca
România a devenit cea mai importantă piață a Trendyol din Europa Centrală și de Est, reprezentând 70% din baza de clienți a companiei în regiune. În ultimul trimestru al anului trecut, Bucureștiul s-a clasat în top 3 orașe internaționale după numărul de comenzi.
România, cea mai importantă piață a Trendyol din Europa Centrală și de Est. Românii au cumpărat circa 13 milioane de produse în ultimul an

Trendyol a început primele inițiative de integrare a vânzătorilor locali pe platformă la sfârșitul anului 2024, reușind într-un timp scurt să atragă peste 20 de branduri, printre care Mini Prix (modă), Gerovital, Mayie (produse cosmetice), Drool și Bebeluc (produse pentru copii).

Citește și: Vești fabuloase pentru românii care comandă de pe Trendyol. Gigantul face marele anunț

Românii au cumpărat 13 milioane de produse de pe Trendyol

Compania a atras peste 1,3 milioane de cumpărători activi la nivel local, clienții români achiziționând circa 13 milioane de produse pe platformă în ultimele 12 luni. Majoritatea comenzilor înregistrate de marketplace în România anul trecut au provenit din marile centre urbane, cu Bucureștiul în frunte, urmat de Cluj-Napoca și Constanța, potrivit Profit.ro.

Pentru acest an, Trendyol are în plan să integreze peste 200 de comercianți locali noi pe platformă și să-și extindă gama de produse și categorii.

Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.

Trendyol este o companie de comerț online fondată în 2010, la Istanbul, de antreprenoarea Demet Mutlu. În 2021 a ajuns la statutul de „decacorn”, adică o firmă de tehnologie care ajunge la o valoare estimată de cel puțin 10 miliarde de dolari în urma unor investiții obținute înainte de listarea la bursă. Din anul 2018, compania turcă este controlată de gigantul e-commerce chinez Alibaba Group.

Urmărește Daily Business pe Google News