Trucul ascuns de la casele de marcat. Supermarketurile aplică o strategie nouă pentru a-i determina pe clienți să cumpere mai multe produse. Este vorba despre produsele înșirate de-a lungul casei de marcat, printre care se numără bateriile, birchetele, bomboane și alte obiecte de mici dimensiuni.
Specialiștii vin cu o explicație pentru acest fenomen. De exemplu, atunci când ajungem la casele de marcat, putem observa coșuri în care se află gumă de mestecat, bomboane sau baterii, obiecte care nu sunt cumpărate din magazin, dar odată ajunși la casă oamenii sunt tentați să le adauge în coș.
Citește și: Cum poți deosebi fructele bune, gata de consum. Trucurile pe care puțini oameni le cunosc
Retailerii pun accent pe aprovizionarea coșurilor și rafturilor din apropierea caselor de marcat, astfel încât cumpărătorii să fie tentați să cumpere mai multe lucruri. Specialiștii explică fenomenul psihologic care stă la baza deciziilor noastre a cumpăra diferite obiecte care nu ne sunt necesare.
Supermarketurile știu foarte bine că acestea sunt obiecte la care aproape nimeni nu se gândește, dar, doar uitându-ne la ele, creierul nostru reacționează și ne face să ne gândim că am putea avea nevoie de ele la un moment dat.
Trucul de la casele de marcat a devenit comun în toate supermarketurile. Retailerii îl folosesc și atunci când doresc să comercializeze produse care sunt la reducere sau care nu prea s-au vândut. Este folosit și atunci când se dorește vinderea unui produs aflat la promoție sau să se termine cu stocul unui articol care urmează să fie retras, potrivit okdiario.com.