Louvre Hotels Group, al doliea grup hotelier din Europa după Accor, vrea să schimbe radical turismul din România, deschizând 5 hoteluri. Inițial, planurile erau ca până în 2022 să se întâmple acest lucru iar în 2023 să dubleze numărul de unități, însă planurile nu au ieșit așa cum trebuie, scrie profit.ro.
„Ne propunem să semnăm contracte de afiliere cu 5 proprietăți până la finalul anului. Suntem în discuții cu proprietare de hoteluri din sudul României, București, Brașov, Cluj, în general din orașe mai mari”, spune Iulian Sava, manager de dezvoltare al grupului pentru România, Bulgaria și Republica Moldova.
Procesul de găsi proprietăți pretabile afilierii este foarte dificil, depinzând de foarte mulți factori, iar acest lucru a dus la modificarea planurilor inițiale.
„Depinde în primul rând foarte mult de tipul de proprietar. Unii văd afilierea doar din perspectiva unui cost, adică este un cost, nu o investiție. Alții au hoteluri care nu se pretează în a fi afiliate la un lanț, dar care își doresc. E și concurența, care e normală, pentru că, cu cât sunt mai multe branduri, toată lumea are de câștigat, și investitorii, și clienții finali, și angajații”, a completat Sava.
Louvre Hotels Group face parte din gigantul chinez Jin Jiang Holding. Acesta operează și deține peste 1650 de hoteluri care funcționează sub 11 branduri, clasificate de la 1 la 5 stele și care se regăsește în 60 de țări de pe glob.La nivel european se regăsesc sub tutela grupului peste 1160 de unități hoteliere.
Royal Tulip, Tempting Places, Golden Tulip, Sarovar, Hotels & Preference, Tulip Residence, sunt doar câteva dintre brandurile pe care portofoliul gigantului le cuprinde. O parte dintre acestea le vom vedea, începând de anul acesta, și în industria hotelieră și de turism din România.
În Cluj Napoca și Sibiu se găsesc, deja, două hoteluri ale gigantului. Acestea sunt sub brandul Golden Tulip, clasificate la 4 stele.