Românii sunt din ce în ce mai dezamăgiți de vacanțele pe care le fac pe litoralul românesc. O turistă a ales să-și petreacă concediul într-o stațiune renumită din Mamaia Nord, însă serviciile au lăsat de dorit, potrivit observatorconstanta.ro.
O femeie a trăit o experiență neplăcută pe o plajă din Mamaia Nord, în momentul în care și-a dorit să-și comande un frappe de la bar, însă a remarcat că ospătarul care urma să o servească nu cunoștea băuturile din meniu.
După ce comanda i-a fost adusă, îi lipsea paiul. Iar până i-a fost adus paiul, frișca s-a topit complet, iar femeia a rămas dezamăgită de serviciile de pe litoral. Mai mult, unul dintre prietenii femeii a comandat o băutură alcoolică cu gheață, iar băutura a fost adusă într-un pahar de plastic, la fel cu cel de frappe.
Alți turiști au rămas șocați și în alte stațiuni din afara țării de serviciile prestate. O femeie a ajuns la spital de urgență, după ce a mâncat la un restaurant al unui hotel din Bulgaria. Povestea sa a fost postată și pe rețelele sociale, dorind să-i facă atenți și pe potențialii turiști din zona respectivă.
„Am fost în vacanță la hotelul Dit Majestic Sunny Beach și am plecat de acolo direct la spital. Am fost internată la infecțioase, soțul având simptome mai ușoare. Concluzia: gastroenterocolită cu ecoli. Mâncarea lor a fost în fiecare zi, cel puțin partea de grătare, insuficient gătită și într-o zi nici filtrele la apă nu le-au mers, pentru că și ea avea un gust ciudat. Prima și ultima oară la ei, nu recomand!”, a scris femeia, pe Facebook
Alte articole: Care sunt cele mai frumoase plaje de pe litoralul românesc. De ce caută turiştii zonele cu steag albastru