Veste proastă pentru clienții Starbucks. Dimensiunea paharelor de cafea va fi redusă cu 20% în SUA pe parcursul următoarelor săptămâni, scrie New York Post.
„Inginerii au testat sute de mii de modele pentru a reduce cât mai mult plasticul, în timp ce paharul rămâne robust”, a declarat Amelia Landers, vice-preşedinte pentru inovare la Starbucks.
Procesul început acum patru ani este parte a unui efort mai larg al companiei de a folosi doar ambalaje reciclabile până în 2030, şi de a reduce nivelul deşeurilor cu 50%.
În prezent Starbucks foloseşte pahare din polipropilenă (PP), un polimer uşor de reciclat. Cu toate acestea, procesul natural de descompunere poate dura până la 30 de ani. Compania nu a anunţat dacă va schimba materialul folosit sau doar va reduce cantitatea celui curent.
Citește și: KFC a înregistrat creșteri mai mult decât duble. Societatea a atins borna de un miliard de lei în 2023
Când vine vorba de publicitatea alimentară, ceea ce vezi este rareori ceea ce primeşti. Procesele s-ar putea lăsa cu despăgubiri mari și ar putea schimba modul înşelător prin care restaurantele de fast-food îşi păcălesc clienţii.În ultimii ani, avocaţii au intentat procese colective împotriva companiilor de fast food, susţinând că denaturează meniurile prin marketingul lor.
Printre aceştia se află avocaţii James Kelly şi Anthony Russo care au condus acuzaţia, introducând cauze împotriva multor lanţuri fast food ca Taco Bell, Wendy’s, McDonald’s, Burger King şi Arby’s.Aceste companii sunt acuzate că folosesc reclame care nu se potrivesc cu aspectul meniurilor lor reale. Ei au prezentat imagini cu diferenţe mari între mâncarea din reclame şi cea din viaţa reală.
În reclame, burgerii par înalţi, plini cu carne şi brânză, acoperiţi cu chifle aurii, rotunjite. Dar în fotografiile burgerilor cumpăraţi dintr-un restaurant cu adevărat fast food, ei sunt plaţi, cu carne şi brânză care abia ies cu ochiul din chiflele albe şi moale.