, creat de Meta, încearcă o nouă strategie promoțională care să afișeze reclame first-in-app pentru prima dată, a raportat vineri TheFT.
Meta a pus sub semnul întrebării deciziile interne privind dacă să facă sau nu reclamă în listele de chat cu prietenii de pe ecranul de chat al WhatsApp, dar nu au fost luate decizii definitive, se arată în raport, citând trei persoane care cunoșteau problema.
De asemenea, meta se gândește dacă să solicite sau nu un abonament pentru a utiliza aplicația fără publicitate, se arată în raport.
Noua capacitate, dacă ar fi implementată, ar duce la situația în care toți utilizatorii WhatsApp să fie expuși la reclame, aceste reclame ar apărea împreună cu conversațiile lor cu familia și prietenii.
Interfața ar avea un aspect similar modului în care reclamele sunt intercalate între mesajele Facebook și Gmail, a spus o persoană implicată în discuțiile interne. Reclamele nu ar face parte din conversațiile reale dintre prieteni.
Ai mai putea citi și: Raiffeisen Bank, anunț de interes major pentru toți românii! Ținta principală, fondurile de investiții