Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor lansează o adresă specială de e-mail, unde clienții vor putea reclama diferitele probleme pe care le întâmpină în derularea creditelor.
Creșterea exagerată a ratelor, a gradului său de îndatorare, față de momentul contractării creditului sau creșterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului sunt doar câteva dintre problemele care pot fi transmise de clienți prin intermediul noii adrese de email.
Citește și Sumele astronomice pe care le vor câștiga finalistele Ligii Campionilor din 2023
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat că sancționează alte opt bănci din România, pentru practici comerciale înșelătoare cu privire la modul de calcul al ratelor, după ce inițial au fost sancționate 11 bănci.
“Pentru documentarea comparativă a comisarilor ANPC care se ocupă de acest domeniu, în cazul în care locuiți sau munciți în altă țară a Uniunii Europene, dețineți un contract de împrumut încheiat cu o bancă de acolo și doriți să veniți în sprijinul instituției – pentru o imagine cât mai completă referitoare la abordarea acestei chestiuni la nivelul comunitar – trimiteți, pe aceeași adresă de e-mail, scanarea documentelor care să conțină nivelul ratelor, scadențarele, dobânzile sau orice altă informație referitoare la derularea creditului doriți să ne puneți la dispoziție, fără a ne dezvălui datele dvs. personale”, a explicat ANPC.
Citește și Cât câștigă lunar un șofer de la Bolt. Ce beneficii există, pe lângă salariul de bază
Adresa de email este [email protected].
Pentru cei care vor să semnaleze probleme cu creditele, pe această adresă de e-mail, va fi necesară scanarea următoarelor documente:
– contractul si scadențarul inițial;
– valoarea actuală a ratei;
– notificările primite de la bancă;
– venitul net al titularului, la momentul contractării și în prezent;
– corespondența pe care ați avut-o cu banca.