Anunț de ultimă oră pentru clienții PPC, fosta Enel. Ce se arată în ultima factură. Clienții PPC Energe, fosta Enel, primesc odată cu ultima facură de energie electrică și o notificare legată de recalcularea consumurilor lunare din anul 2023.
Așa cum deja ești informat, prețul final facturat este plafonat în baza consumului tău lunar de energie electrică, potrivit măsurilor de sprijin dedicate pieței de energie, prevăzute de OUG nr. 27/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
Întrucât sistemele de facturare au fost adaptate în urmă multiplelor modificări legislative aduse schemei de sprijin, a fost nevoită recalcularea consumului tău realizat după 1 ianuarie 2023.
Așadar, în factura atașată prezenței notificări vei găsi detalii ce reflectă încadrarea consumului tău lunar înregistrat în plafoanele prevăzute de OUG nr. 27/2022.
Mai exact, la pagină doi din factură, găsești detaliat:
În cazul în care există diferențe de achitat între valorile deja plătite de tine și noua valoare rezultată din această factură, poți să achiți suma actualizată, prevăzută în factură atașată acestei notificări, în perioada de scadență.
În plus, dacă suma este diferită față de valoarea obișnuită a facturilor tale, poți solicită o eșalonare de plată.
Găsești toate detaliile de care ai nevoie pe Enel.ro/secțiunea “Informații utile – Plăți -Cum solicit o plată eșalonată”.
În schimb, dacă totalul de plată înregistrează o valoare negativă mai mică de 100 de lei, această va fi compensată în contul facturilor ulterioare, iar dacă valoarea negativă este mai mare de 100 de lei, suma va fi restituită în termen de cinci zile de la dată la care se vor primi din partea ta informațiile pentru restituirea sumelor.
Pentru procesarea rapidă, sigură și fără costuri suplimentare a plăților, comunică-ți contul bancar sau adresa de domiciliu din actul de identitate, conform Economica.net.