Banca Transilvania a publicat o listă cu zece cele mai importante noutăți și reușite pe care le-a avut în 2023. După ce și-a consolidat poziția în ultimii ani, banca a fost declarată recent cel mai puternic brand românesc.
Banca Transilvania a avut parte de un 2023 foarte bun și acum, la începutul noului an, oficialii companiei au făcut un anunț despre cele mai importante noutăți despre produsele și activitatea firmei lor. Astfel, pe site-ul băncii a fost postat un material în care oferă detalii despre cele mai importante 10 reușite ale instituției.
2023 s-a dovedit un an prolific pentru Banca Transilvania, brandul românesc ajungând la 4 milioane de clienți, 6 milioane de carduri emise, asta în timp ce numărul angajaților este de 10.000.
Banca Transilvania, retrospectiva anului 2023 în 10 noutăți
Topul Romania 50 2023, realizat de Brand Finance a stabilit că Banca Transilvania este cel mai puternic brand românesc, cu un rating de elită AAA. În plus, valoarea brandului este în creștere cu 25% față de anul precedent, BT a ajuns astfel să fie evaluat la 494 milioane de euro, ocupând poziția 4 în topul celor mai valoroase branduri din țara noastră.
Banca Transilvania se laudă cu creșterea accesului la serviciile sale pe care le oferă clienților săi, asta după ce a lansat segmentul de business Premium Banking, care vine cu servicii pentru persoanele care au economii sau investiții între 75.000 și 200.000 de euro sau venituri lunare de cel puțin 10.000 de lei. În primă fază, Premium Banking a fost disponibil pentru clienții din București, iar din 2024 va fi oferit și în alte orașe.
BTPay și-a extins utilitatea și asta prin „lansarea constantă de funcționalități, precum: achiziționarea poliței RCA, opțiuni noi pentru gestionarea conturilor și cardurilor, asigurare de călătorie, emitere de carduri virtuale cu design animat, unul dintre ele fiind cardul BT Visa UNTOLD”.
Banca Transilvania s-a extins și pe piața bankingului pentru copii, prin lansarea cardului BT Kiddo și aplicația BT Pay Kiddo.
Liber la plățile instant în euro pentru persoanele fizice și juridice. Banca Transilvania transmite că „prin includerea în ofertă a transferurilor instant în euro, Banca Transilvania a aderat la inițiativa europeană prin care transferurile de bani realizate a doua zi devin transferuri în zece secunde, contribuind la creșterea semnificativă a fluxului de numerar și la economii de costuri pentru business-uri, în special pentru IMM-uri.”
Prin lansarea aplicației BT Go, Banca Transilvania explorează modalități noi de a susține antreprenorii cu soluții de banking și de business. Din decembrie, aplicația are o funcționalitate nouă, în premieră, emiterea și trimiterea automată a e-facturilor către ANAF, care ajută antreprenorii să se alinieze legislației Ro-eFactura, conform căreia, din ianuarie a.c., firmele trebuie să emită facturi electronice, care să ajungă direct în spațiul privat virtual (SPV) al ANAF.
Inteligența artificială a intrat și în industria bancară din România. Banca Transilvania a lansat pe platforma Întreb BT funcționalitatea AI Search, care simplifică interacțiunile și crește accesibilitatea la conținutul platformei, cu ajutorul tehnologiei.
Lansarea a cinci emisiuni de obligațiuni: prin cea mai recentă dintre acestea, care a fost și prima emisiune ESG, BT a atras 500 de milioane de euro de la investitori.
Dublă auditare internațională: începând cu 2023, activitatea băncii este auditată inclusiv de agenția de rating Moody’s, pe lângă Fitch Ratings.
Parteneriate: BT susține, începând cu 2023, Via Transilvanica printr-o colaborare pe cel puțin trei ani. De asemenea, banca a fost principalul partener al Capitalei Culturale Europene 2023 – Timișoara, unul dintre proiectele naționale.