La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de anvergură națională în 26 de hipermarketuri din 16 orașe, în fiecare magazin fiind plasate, în medie, 70 de cărucioare „misterioase”.
În acțiunea comercială cu câștig garantat pentru consumatori, clienții hipermarketurilor Auchan au avut, pe 5 aprilie, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu 65% față de prețul de la raft, într-un mod inedit. Proiectul „Descoperă comoara din cărucior” presupune achiziția unui cărucior de cumpărături acoperit, fără a cunoaște conținutul.
Între 22 și 124 de astfel de cărucioare „misterioase” au fost plasate, începând cu ora 14:00, în multiple hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a conținut între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, electrocasnice, menaj, auto, bricolaj, etc, conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.
Citește și: Schimbarea radicală din magazinele Auchan. Clienții vor rămâne surprinși
Campania desfășurată a înregistrat noi recorduri, aspirând să devina un adevărat fenomen:
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.