Pretul mediu de vanzare a celor 55.000 actiuni Flaros Bucuresti, de circa 42 lei/actiune, este cu 40% mai mare fata de cotatia de referinta.
Principalul actionar al companiei este SIF Oltenia (SIF5), care detine 73,32% din actiuni.
Flaros Bucuresti are un capital social in valoare de 2,61 milioane lei, divizat in 1,04 milioane actiuni, in valoare nominala de 2,5 lei/actiune.
Valoarea de piata a companiei se ridica la 31,33 mil. lei (7,3 mil. euro), potrivit cotatiei de referinta de 30 lei/actiune, stabilita in sedinta de marti.
Incepand cu o tabacarie in anii ’20, Flaros a devenit in timp una din cele mai mari fabrici de incaltaminte si accesorii din Romania. In cadrul productiei, Flaros are o capacitate de peste 50.000 de unitati.
In anii ’80, societatea livra anual aproximativ 1 milion perechi de incaltaminte pe piata fostei URSS.
Pe langa aceasta piata, Flaros are desfacere si in Statele Unite, Europa, dar si in Africa si Orientul Mijlociu, unde exporta preponderent incaltaminte militara.
Incepand cu anii ’90 fabrica a lucrat in proportie de 95% in sistem lohn adresandu-se exportului catre pietele din Europa : Olanda, Franta, Anglia, Germania, Spania, Belgia, Italia.
In perspectiva unui plan de dezvoltare pe termen mediu si lung, Flaros a deschis o reprezentanta in Rusia, la Moscova, unde firma este prezenta cu o gama variata de produse, atat pentru barbati cat si pentru femei.
In prezent fabrica isi indreapta atentia catre piata interna pentru productia de incaltaminte si marochinarie. Printre clientii companiei se numara firme ca Marks&Spencer, Monterosa, Base London, Clarks si Next.