Profitul net al companiei, la 6 luni, a crescut cu 1,66%, pana la 9,3 milioane lei (2,5 mil. euro) fata de acelasi interval din 2007, mentinandu-se o rata de profitabilitate de 29,7% si un EBITDA margin de 39%.
„In primul semestru al anului 2008 vanzarile totale ale companiei au inregistrat, in unitati, o crestere cu 3,84% fata de aceeasi perioada a anului 2007, in vreme ce piata farmaceutica locala (care cuprinde companii ce produc si vand in Romania) a inregistrat o scadere de 13,34%”, potrivit datelor companiei de cercetare Cegedim, citate de Biofarm.
In aceeasi perioada de timp, piata totala farmaceutica (companiile care produc in Romania si importatorii) a inregistrat o scadere de 3,50% in unitati si o crestere de 19,81% in valoare.
Biofarm a lansat pe piata interna in primele 6 luni ale anului in curs 11 noi produse cu proprietati terapeutice: Anghirol Bio, Ambroxol, Albendazol, Betacaroten, Biohept, Ferglurom, Ginkgo Biloba cu Magneziu, Loperamid, Metoclopramid Sirop, Omeprazol si Panthoderm E.
Pe piata externa, Biofarm a inregistrat 5 produse si a depus spre inregistrare alte 14.
Cheltuielile de marketing si vanzari au crescut in primele 6 luni ale anului in curs fata de aceeasi perioada a anului 2007 datorita campaniilor sustinute de promovare a produselor companiei in conditiile actualei piete farmaceutice.