ln primele 3 luni ale anului 2009, vanzarile totale ale companiei au crescut in unitati cu 0,25% si in valoare cu 18,55% in comparatie cu perioada similara a anului trecut, in timp ce piata farmaceutica a producatorilor locali a inregistrat, in aceeasi perioada de timp, o scadere de 11,78% a vanzarilor in
unitati si o crestere in valoare de 6,82%.
Rezultatele obtinute de Biofarm in primul trimestru al anului in curs se datoreaza atat masurilor de eficientizare a activitatii adoptate de catre managementul companiei, cat si investitiilor facute in dezvoltarea procesului de promovare pentru sustinerea vanzarilor, au spus reprezentantii companiei.
Pentru a obtine rezultatele mai sus mentionate in conditiile competitiei acerbe din piata farmaceutica locala, cheltuielile facute de Biofarm pentru promovarea si sustinerea propriilor
produse au crescut semnificativ in primul trimestru al anului 2009 fata de aceeasi perioada a anului 2008, se arata in comunicat.
Cresterea volumului de cheltuieli de promovare s-a facut in conditiile obtinerii unei rate de profitabilitate de aproximativ 26%.
Biofarm continua programul agresiv de promovare a produselor noi in vederea consolidarii pozitiei pe piata farmaceutica.
Printre produsele lansate in primul trimestru 2009 se numara Cavit Junior lmun si Cavit Junior Luteina, tablete masticabile naturale, fara conservanti, care cresc imunitatea la copii si intretin sanatatea sistemului vizual in conditiile cresterii timpului petrecut in fata ecranului (calculatoare, jocuri, TV).