Campania urmareste informarea publicului si atragerea investitorilor pentru a subscrie in oferta si este derulata in numele Sindicatului de intermediere al ofertei publice format din Banca Comerciala Romana, Intercapital Invest si Swiss Capital.
Astfel, Action Global Communications a realizat conceptul creativ, a coordonat campania de informare prin media offline si online si a asigurat serviciile de birou de presa.
Instrumentele de promovare ale ofertei sunt: postere, flyere, spot TV intern disponibil in reteaua BCR si microsite-ul transelectricaoferta.ro, unde cei care doresc sa subscrie pot gasi informatiile necesare.
Headline-ul campaniei, „Cumpara actiuni Transelectrica si investesti intr-o companie romaneasca profitabila”, transmite un mesaj tip call-to-action care ofera raspunsul la principala intrebare a unui potential investitor: „de ce ar trebui sa investesc in aceasta companie?”
Action Global Communications a fost infiintata in urma cu 40 de ani si are o retea de 44 de agentii proprii si partenere in Europa Centrala si de Est, Rusia, tarile CIS, Asia Centrala, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si zona mediteraneana.
Portofoliul global include companii lider din diverse sectoare ale industriei, jucatori regionali si companii locale, precum si institutii si organizatii internationale care se bazeaza pe consilierea strategica si intinderea geografica a retelei.
Pe piata din Romania, agentia este prezenta de peste 10 ani, oferind servicii de consultanta in comunicare si relatii publice pentru companii precum Alpari Financial Services, Boehringer Ingelheim, Enel, GTS Telecom,, OMV, Orkla Foods Romania sau Porsche Finance Group.