Veniturile societatii de intermediere au crescut cu peste 50%, atingand 4,5 mil. lei (1,28 mil. euro).
In 2005, Intercapital Invest a realizat venituri in valoare de 2,95 mil. lei (0,81 mil. euro) si un profit net de 128.000 de lei (35.000 de euro), potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor.
„Cresterea profitului se datoreaza dezvoltarii activitatii, dar si cresterii eficientei, prin reducerea ritmului de crestere al costurilor operationale”, a precizat Pasol.
El nu a spus ce venituri si ce profit estimeaza pentru acest an, dar a precizat ca se asteapta la rate de crestere comparabile cu cele din 2006. Planurile de dezvoltare ale societatii cuprind extinderea retelei de agentii, dar si atragerea de noi emitenti pe Bursa.
„Ofertele de actiuni si obligatiuni reprezinta in continuare o prioritate pentru noi. Avem discutii cu mai multe companii pe care incercam sa le atragem pe Bursa si speram sa venim cu o surpriza in acest an”, a mai spus Pasol.
[quote=Razvan Pasol, presedinte Intercapital Invest]Ofertele de actiuni si obligatiuni reprezinta in continuare o prioritate pentru noi[/quote]
Intercapital Invest a intermediat anul trecut tranzactii cu actiuni, pe Bursa de Valori si Rasdaq, in valoare de 450 mil. lei (128 mil. euro), in crestere cu 72% fata de anul precedent, potrivit datelor disponibile pe site-ul BVB. Astfel, societatea a avansat in clasamentul brokerilor de pe locul 22 pe pozitia a 16-a, cu o cota de piata de 2,1%.
Pe piata obligatiunilor, Intercapital a fost cea mai activa societate de brokeraj in 2006, cu un nivel al tranzactiilor intermediate de 1,22 mld. lei (346 mil. euro), reprezentand aproape 62% din totalul transferurilor cu obligatiuni din piata. Intercapital Invest a intermediat oferta de obligatiuni a Bancii Mondiale, in valoare de 525 mld. lei (150 mil. euro), cea mai mare emisiune de obligatiuni derulata pana acum pe piata romaneasca.
Numarul clientilor firmei a atins 2.451 la sfarsitul anului 2006, in crestere cu 70% fata de numarul inregistrat la sfarsitul lui 2005, si cu 227% fata de nivelul din 2004, potrivit reprezentantilor societatii.
Cresterea numarului de clienti s-a datorat si infiintarii a trei agentii noi, in Bacau, craiova si Pitesti. Lansarea concursului de tranzactionare virtuala marketmaker.ro a contribuit, de asemenea, la atragerea de noi investitori.