Compania pregateste evaluarea impreuna cu casa de investment banking Altria Capital, iar listarea va fi intermediata de brokerul Intercapital Invest.
Linia de distributie va functiona atat ca platforma de aprovizionare a liniei de Retail Diverta, cat si pentru terti si va include toate gamele – carte, media, jucarii, IT.
Linia de retail va consolida reteaua de magazine si va avea ca obiectiv dezvoltarea proprie si construirea unui sistem de franciza.
„Adaptarea pentru listare este o preocupare prioritara pentru Diverta, deoarece atragerea de investitori este un aspect cheie de crestere al business-ului. In acest context, profitul devine obiectivul principal si pentru asta centrele de venit si cost nu vor mai fi arbitrate separat. Urmarim ca fiecare functie sa devina un centru de profit independent”, a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.
In prezent Diverta detine 62 de magazine in 39 de orase cu o suprafata de retail de peste 24.000 mp, inclusiv cel din Republica Moldova.
Diverta a incheiat anul financiar 2009 cu o cifra de afaceri de 35 milioane euro, in scadere cu aproximativ 30% fata de 2008.