Zuckerberg a raspuns timp de jumatate
de ora la intrebarile actionarilor, deranjati de declinul de aproape
40% al cotatiei fata de pretul de listare din mai anul trecut.
Tirul de intrebari care denota
nemultumire arata cat de mult are de facut Zuckerberg pentru a
convinge Wall Street ca poate construi afacerea la care au sperat
investitorii cand au cumparat actiuni ale companiei.
Seful Facebook a admis in remarcile
anterioare sesiunii de intrebari ca evolutia pretului actiunilor a
fost frustranta. „Suntem dezamagiti de cotatia actiunilor pe
parcursul anului trecut. Ne asteptam sa existe fluctuatii”,
a spus el, conform Mediafax.
Zuckerberg a aparat modelul de afaceri
al companiei si o serie de decizii recente, precum schimbari care
vizeaza aplicatiile mobile si noi produse pentru publicitate. Spre
sfarsitul discursului, Zuckerberg a spus ca pretul actiunilor nu a
afectat planurile sale privind Facebook.
Profitul net al Facebook a avansat cu
58% in primul trimestru din 2013, la 217 milioane de dolari, semn ca
publicitatea pe dispozitive mobile genereaza afaceri tot mai mari
pentru cea mai mare retea de socializare.
In T1 2012, profitul
net al Facebook a fost de 137 milioane de dolari.
Vanzarile
Facebook in primul trimestru din acest an au crescut cu 38%, la 1,46
miliarde de dolari, depasind estimarile analistilor. Media
estimarilor analistilor contactati anterior de Bloomberg indica
venituri de 1,44 miliarde de dolari.
Numarul utilizatorilor Facebook a
crescut cu 23% in ultimele 12 luni, la 1,11 miliarde, dintre care
68%, sau 751 milioane, acceseaza serviciile retelei de pe dispozitive
mobile, cu 54% mai multi decat la inceputul anului trecut.