Studiul finantat
de Uniunea Europeana si realizat de catre Catedra de Antropologie a University
College London arata ca adolescentii nu mai au niciun interes fata de cea mai
mare retea de socializare din lume, Facebook, informeaza Bussiness Insider, citat
de realitatea.net.
„Pentru
adolescentii cu varste intre 16 si 18 ani din Marea Britanie, Facebook nu este
doar in declin, ci este moarta si ingropata. In principiu, sunt jenati sa fie
ascociati cu reteaua aceasta de socializare. Daca intr-o vreme parintii se
temeau ca odraslele lor urmau sa-si faca cont de Facebook, acum insista ca ele
sa isi pastreze conturile de Facebook. Parintii au invatat sa foloseasca
site-ul si acum il vad drept o modalitate prin care familiile pot ramane unite.
De cealalta parte, adolescentii preferma retele de socializare mai cool”,
se arata in studiu.
Cele mai populare
retele de socializare in randul adolescentilor sunt Twitter, Instagram,
Snapchat si WhatsApp.
Facebook a inceput sa distribuie spoturi publicitare video, care vor rula pe pagina principala a utilizatorilor atat pe platforma web, cat si pe smartphone-uri. Reclamele vor rula automat, indiferent daca utilizatorul face click, au declarat surse apropiate situatiei.
Pentru inceput, serviciul de spoturi video ar putea fi disponibil numai in Statele Unite, unde piata publicitatii TV este estimata la 66,4 miliarde de dolari in acest an.
Citeste si: Facebook are 6,6 milioane de utilizatori in Romania. Vezi topul oraselor