- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Economie

CEO-ul Rolls Royce, Torsten Muller Otvos, a ieșit la pensie, după 14 ani de activitate în fruntea companiei. „A fost o aventură remarcabilă”

06 Oct, 16:01 • Cornel Ghimeșan
CEO-ul companiei Rolls Royce, considerat a fi cel mai luxos brand de automobile din lume, se retrage din funcție pentru că a ajuns la vârsta pensionării.
CEO-ul Rolls Royce, Torsten Muller Otvos, a ieșit la pensie, după 14 ani de activitate în fruntea companiei. A fost o aventură remarcabilă

Torsten Muller Otvos iese la pensie, după 14 ani în care a condus compania Rolls Royce, parte a grupului BMW. Potrivit reprezentanților companiei, a avut cel mai lung mandat la conducerea companiei, imediat după Claude Johnson, cel care a dat naștere acestei afaceri.

Citește și O iarnă mai ieftină! Oamenii vor plăti mai puțin la gaze naturale față de iarna trecută

Șeful Rolls Royce a ieșit la pensie, după 14 ani de mandat

Torsten Muller Otvos, care avea această funcție din 2010,  urmează să fie înlocuit de Chris Brownridge, în prezent CEO al BMW Marea Britanie. El va prelua funcție din decembrie 2023.

„Conducerea Rolls-Royce timp de aproape 14 ani a fost cel mai mare privilegiu și plăcere din viața mea profesională. Să crești compania și oamenii săi de nivel mondial până în poziția în care se află astăzi, la vârful industriei de lux, a fost o aventură remarcabilă. Sunt mândru de rolul pe care l-a jucat echipa mea excepțională și pe care l-am jucat prin contribuția semnificativă la economia Regatului Unit și la recunoașterea globală a capacității Marii Britanii de a produce cele mai bune produse de lux din lume”, a declarat Otvos la momentul anunțului oficial.

Oliver Zipse, CEO BMW Group, i-a transmis felicitări și mulțumiri celui care a stat la conducerea companiei Rolls Royce atâția ani. „Rolls-Royce Motor Cars este o bijuterie în coroana organizației noastre. Conducerea remarcabilă a lui Torsten, angajamentul neclintit, viziunea clară și capacitatea excepțională de a construi o echipă puternică și concentrată au contribuit la transformarea Rolls-Royce în brandul de lux de clasă mondială care este astăzi. Îi dorim toate cele bune pentru viitoarele sale încercări”, a spus el.

Citește și Anunț de ultimă pentru românii care stau la bloc! Câți bani vor primi drept compensație dacă se oprește căldura și apa caldă în sistem centralizat

Pe timpul mandatului deținut de Torsten, Rolls Royce a reușit să-și consolideze imaginea de constructor auto de lux. A depășit o serie de schimbări uriașe în industria auto, ceea ce nu putem spune și despre competitori, cei de la Maybach, care în 2013 au încetat producția de mașini și au lansat primul SUV, Cullinan, și primul automobil electric, Spectre. Vânzările anuale ale companiei Rolls Royce au ajuns de la 1.000 de autoturisme, cât era în 2009, la peste 6.000, în 2022.

În tot acest timp, au evoluat și prețurile și profilul clienților. Dacă în 2010, prețul mediu al unui Rolls-Royce era de circa 250.000 de euro, iar clientul mediu avea 56 de ani, în prezent prețul mediu s-a dublat, a ajuns la circa 500.000 de euro, iar vârsta medie a unui client Rolls-Royce a coborât la 43 de ani.

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags:
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult