Într-o zi un prieten l-a sunat să-i spună că un spaţiu comercial undeva în zona centrală a Capitalei tocmai devenise liber. A mers acolo, l-a văzut, a considerat că ar fi potrivit cu ideile lui. Apoi a apărut întrebarea: cu ce bani? I-a găsit până la urmă.
„Investiţiile au fost relativ mici la început. Am avut norocul să găsesc un spaţiu deja utilat. Relativ mic, dar suficient de bun pentru ce aveam nevoie la momentul respectiv. Încă este un spaţiu OK, dar există perioade, când avem comenzi de catering mai mari, când ne gândim că am face saltul spre un spaţiu mai mare. Ce-i drept, pentru asta ai nevoie şi de o constanţă în venituri, performanţă pe care n-am reuşit încă să o avem.” Vreme de cinci luni a funcţionat, deşi pe pierdere, însă apoi a venit pandemia, iar Mircea a trebuit să se reorienteze spre comenzile online. „Astfel, am transformat spaţiul doar în laborator, n-am mai redeschis pentru public, am prins putere pe partea de comenzi online de tarte şi torturi, iar de vreo doi ani, am extins businessul la servicii de catering şi candy bar pentru clienţi corporate şi persoane fizice, pe care ne axăm predominant în prezent.”
În 2022, a vrut să închidă Chat Noir, pentru că nu putea ţine pasul cu cheltuielile, însă a ales să continue, chiar şi cu eforturi.
În 2023, Chat Noir a acoperit evenimente corporate de tip gale şi de aproape 1.000 de persoane. Ca un proiect de suflet, Mircea derulează o campanie denumită #DoneazaOTarta, prin care duce tarte copiilor internaţi în secţia de arşi a spitalului Grigore Alexandrescu.
„Ne dorim să extindem partea de servicii de catering/candy bar, în special de tip corporate. Mai mulţi clienţi, mai mari, mai mulţi angajaţi.” Totul se produce în continuare în laboratorul din zona Universităţii, de pe Strada Batiştei. Pentru cei care comandă online din magazinul virtual, echipa Chat Noir livrează în Bucureşti, totul fiind produs pe baza comenzii, proaspăt.
În ceea ce priveşte partea de catering / candy bar, se fac livrări atât în Bucureşti, cât şi în împrejurimi. „Nu avem punct de desfacere şi nici nu avem în plan prea curând. Un câştig pe care consider că l-am avut când a trebuit să închidem pentru public, odată cu venirea pandemiei, a fost faptul că am putut reduce pierderile. Inevitabil, când ai deschis şi pentru public şi trebuie să ai produse deja pregătite pe stoc, ai şi pierderi, uneori chiar mari.”, a mai spus Mircea Nicolescu.