Contractul a fost lansat în licitație în februarie, durata este de 7 luni pentru studiul de fezabilitate.
”Oferte depuse pentru proiectarea și modernizarea rețelei rutiere existente !
Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea/lărgirea DN1 între Aeroportul Henri Coandă și Nod A0 la profil 3+3 au depus oferte următorii operatori economici:
– BRIDGE CONSULT SRL;
– ECO GEODRUM SRL;
– INCONS SRL;
– LIKE CONSULTING SRL.
Valoarea estimată a contractului este de 1.530.543,81 lei fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.
Citește și: Ninge viscolit în mai multe județe. ANM anunță prognoza 21-24 martie. Nou cod galben de vreme severă
Obiectivul general al proiectului este modernizarea/lărgirea la profil 3+3 a sectorului de pe DN 1 cuprins între Aeroportul Henri Coandă – Nod A0 în vederea realizării conexiunii cu obiectivul Autostrada Centură București – A0, cu separarea completă a traficului pe distanța propusă și cu posibilitatea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul A0 pe direcția București – Ploiești.” a transmis CNAIR
”DN 1 va fi lărgit la 3 benzi pe sens în zona Aeroportului Otopeni. Este vorba despre lărgirea la 3 benzi pe sens a sectorului de drum cuprins între Aeroportul Internațional “Henri Coandă” Otopeni și Autostrada Bucureștiului A 0, zona Lotului 2 Nord. Principalele caracteristici solicitate vor fi, printre altele:
– lărgirea la 3 benzi pe sens
– posibilitatea efectuării de către șoferi a virajului la stânga pentru intoarcere după nodul rutier A0 x DN1, pe sensul de mers București -Ploiești
– asigurarea unui acces facil agenților economici și cartierelor rezidențiale
Această modernizare a DN1 la 3 benzi/sens între sectorul de drum menționat va contribui la creșterea condițiilor de trafic, precum și la sporirea gradului de siguranță a traficului rutier.”, a transmis secretarul de stat, Ionel Scriosteanu.