În 2022, compania Annabella Fabrica de Conserve Râureni SA a înregistrat o cifră de afaceri de 175,5 milioane de lei, în creștere cu 14% față de 2021. De asemenea, în 2016, Annabella intra pe piața din Capitală după achiziționarea a trei magazine Mega Image. La începutul lunii iunie 2023, retailerul vâlcean a inaugurat și propriul parc de retail, Annabella Retail Park, o construcție dezvoltată sub conceptul de tip family center, arată Forbes.
„Povestea brandului Annabella a început la patru ani după Revoluție, cu un magazin în care se vindeau fructe și legume de doi oameni cu abilități”, transmite site-ul magazinului.
Soții Mutu din Vâlcea au avut ideea de a crea acest brand, care semăna, mai degrabă, cu un aprozar. Nu se compara, la vremea aceea, cu Lild, Kaufland, Metro sau Carrefour, fiind un mic magazin din județ. Din anul 2000, situația a început să se schimbe. La vremea aceea, lua naștere primul magazin Annabella din Râmnicu Vâlcea, cu autoservire. Mai mult, integraseră și produse non-alimentare, în proporție de 25%.
În 2011, supermarketul condus de Dorina Mutu a creat încă 6 magazine, în care „oferă, în permanență, cel mai bogat sortiment de legume și de fructe de pe piață”. Multe dintre produse vin chiar din ferma lor proprie. Pentru a continua în aceeași direcție, în 2012 au deschis încă 10 magazine, au început un proces de rebranding și au creat supermarketul de tip fresh.
Un alt an important pe care l-a bifat supermarketul este 2014. Nu doar că a sărbătorit 20 de ani de existență, dar și cel de-al 50-lea magazin. În 2017 au creat și Annabella Concept Store, care se prezintă a fi „un magazin unde gama de produse este foarte diversificată, atent selecționată, categoriile bune delimitate”, cu punctele forte diferențiatoare de concept: zona gastro și colțul Răureni.