Compania Premier Energy le-a trimis clienților săi o notificare importantă legată de tarife și, implicit, de facturi.
Notificarea a fost transmisă în contextul obligațiilor pe care le au furnizorii de energie electrică, după ce Guvernul a decis prelungirea perioadei de plafonare a tarifelor.
Astfel, Premier Energy, unul dintre furnizorii mari de energie din țară, a început deja să trimită înștiințări clienților, prin care le comunică faptul că se vor aplica în continuare prețuri plafonate și că vechiul preț concurențial, care urma să fie aplicat după oprirea plafinării, nu mai este valabil.
Premier Energy Furnizare a trimis o ”Notificare privind prețurile plafonate la enegie electrică conform O.U.G. 6/2025 pentru clienții casnici”, demers ce corespunde obligațiilor prevăzute în actul normativ menționat.
Prin această notificare, compania de energie își anunță clienții că va continua până la 30 iunie să aplice prețurile maxime plafonate, la cele trei niveluri de până acum, în funcție de consumul lunar. Cele trei niveluri sunt 68 de bani, 80 de bani și 1,30 lei/kWh.
Furnizorul de electricitate și gaze naturale mai informează pe aceeași cale că nu mai este valabil prețul concurențial pe care îl anunțase înainte să se decidă prelungirea perioadei de plafonare a tarifelor.
“Odată cu prelungirea măsurilor de plafonare a prețurilor la energia electrică, conform actului normativ menționat, prețul contractual notificat anterior pentru perioada de după 01.04.2025 se anulează automat și nu se aplică raportului contractual”, precizează Premier Energy Furnizare, potrivit economica.net.
În februarie, compania transmise clienților prețurile care ar fi intrat în vigoare la 1 aprilie, dacă nu era prelungită perioada plafonării. Prețul energiei active era de 0,83 lei/kWh (preț al energiei active, fără taxe). Prețurile finale facturate erau cuprinse între 1,45 și 1,57 lei/kWh.
După achiziție, compania este principalul furnizor de energie electrică din sud-vestul României. Premier Energy este și furnizor de gaze naturale, cu un portofoliu de aproximativ 1,2 milioane de clienți casnici și non-casnici.
Citește și Jobul plătit cu peste 10.000 de lei la Lidl România. Nu necesită studii superioare!