Hypermarketul care se instalează în România, contra ginganților Kaufland, Lidl sau Carrefour!
Un mare retailer din Polonia se pregătește să intre pe piața din România! Consiliul Concurenței a probat deja tranzacția prin care compania Zabka Polska preia un comerciant cunoscut din Pitești.
Citește și Investiție de 14,5 milioane de euro! Dedeman deschide un nou magazin! Iată unde se află acesta
Consiliul Concurenței din România a autorizat tranzacția prin care gigantul polonez Zabka Polska preia DRIM Daniel Distribution FMCG și RetailCo.
Astfel, prin intermediul acestei mutări, compania poloneză dorește să intre pe piața din țara noastră.
Retailerul polonez Zabka pregătește deschiderea primelor magazine în România. Mai exact, pentru acest an este vizată deschiderea a 200 de spații.
În primă fază, magazinele retailer-ului polonez vor funcționa în zonele urbane.
De asemenea, compania dorește ca în paralel cu dezvoltarea magazinelor Froo să aducă pe piața locală și conceptul de magazine autonome Nano.
În anul 2021 a fost deschis primul magazin Zabka Nano.
În momentul retailer-ul polonez deține peste 50 de astfel de locații. Magazinele funcționează în clădiri de birouri, cluburi sportive, dar și în incinta unor magazine precum Decathlon sau Leroy Merlin.
Aceasta este prima investiție majoră a companiei în afara Poloniei.
Nu de mult, retailer-ul polonez, parte a CVC Capital Partners, și-a propus să devină cel mai mare operator din lume, devansând astfel Amazon.
Grupul Zabka este recunoscut pentru prezența sa puternică pe piața retailului de proximitate.
Compania are o rețea extinsă de magazine de tip convenience, având un renume important în acest domeniu.
Retailer-ul polonez are peste 10.000 de magazine, oferind livrări din ușă în ușă, dar și soluții digitale.
Compania servește zilnic peste 3 milioane de clienți.
Grupul Zabka este unul dintre liderii de piață în domeniul produselor moderne de proximitate din Europa, potrivit NewsWeek.ro.
Compania a fost înființată în anul 1998, iar din anul 2021 operează sub numele de Zabka Group, care deține trei unități de afaceri principale: Zabka Polska, Zabka Digital și Zabka Future.
Zabka Polska este specializată pe activitatea de retail și este responsabilă în principal de aspectele operaționale și comerciale ale activității grupului.
Printre altele, compania gestionează și dezvoltă rețeaua modernă de unități staționare de tipul modern convenience, dar și rețeaua logistică națională a Grupului Zabka Future, care are ca scop crearea de noi afaceri și sprijină dezvoltarea grupului.
Zabka Digital se ocupă de accelerarea construirii celui mai modern ecosistem convenience digital și de găsirea sinergiei dintre afacerile digitale deja dezvoltate din portofoliul grupului, grație tehnologiei.