Iulian Stanciu (eMAG): „Ne așteptăm la vânzări de 130 de milioane de euro de Black Friday”. Compania eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unei activități de peste 10 luni. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit în ziua cu cele mai multe reduceri din an se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, a anunţat Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG.
Tudor Manea, CEO eMAG, a precizat că oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) și frigidere (20,7%). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021. Astfel, pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.
În prima oră de Black Friday, care va începe în dimineața zilei de 11 noiembrie, vor fi plasate între 30 și 40% dintre comenzile campaniei, cu o valoare de peste 200 de milioane de lei (40 de milioane de euro).
De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă de produse formată din:
Produse speciale: