Lidl își păstrează poziția de lider al retailerilor din România, după ce a încheiat anul tercut cu o cifră de afaceri netă de peste 18,5 miliarde de lei, mai mare cu 26% față de 2021, și un profit net de aproximativ 1 miliard de lei, informează economedia.
Citește și Revolut aruncă în aer piaţa creditelor. Poţi primi automat 200.000 de lei pentru nevoi personale!
Rezultatul nu este unul surprinzător, din moment ce compania de pe locul seund în acest top, Kaufland, a înregistrat afaceri de 16 miliarde lei și un profit net de 884 milioane lei în 2022
Lidl a avut în anul trecut peste 3.500 de produse dezvoltate cu furnizori locali și mai mult de 100.000 de tone de legume și fructe românești disponibile la raft.
Citește și De la România educată, la România curată! ANAF vinde 40 de tone de săpun confiscat
Lidl România a direcționat către bugetul de stat peste 447 milioane de lei, sumă care reprezintă valoarea contribuțiilor și impozitelor achitate pentru cei peste 10.000 de angajați.
Anul trecut, compania a lucrat cu peste 450 de furnizori români pentru sortimentul permanent. Totodată, în cursul aceluiași an calendaristic, Lidl România a colaborat cu peste 2500 de furnizori locali de bunuri și servicii.