- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Economie

Metropolitan Life anunţă o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

03 Oct, 17:14 • Dobran Viorel
Asiguratorul Metropolitan Life a înregistrat în primul semestru prime brute subscrise în valoare de 377,93 milioane lei, în creştere cu peste 21%
Metropolitan Life anunţă o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România, anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

În primul semestru al anului 2024, Metropolitan Life a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 377.933.346 lei, comparativ cu aceeași perioadă din 2023, când valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 312.061.486 lei.

Metropolitan Life a plătit indemnizații totale în valoare de 121.506.168 lei

Creșterea de 21.11% a volumului primelor brute subscrise, atinsă în primele șase luni ale anului 2024, reconfirmă angajamentul echipei Metropolitan Life de a răspunde cu excelență nevoilor unei piețe dinamice și reflectă încrederea clienților noștri în produsele și serviciile de protecție financiară pe care le oferim.

Continuăm să investim în dezvoltarea portofoliului de produse personalizate, în digitalizare și inovație, pentru a le oferi oamenilor siguranța de care au nevoie, consolidând poziția Metropolitan Life ca partener de încredere pentru români”, a declarat Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.

Vin bani de la Banca Mondială. Marcel Boloș: „Putem accesa până la 466,9 milioane euro”

De asemenea, pe parcursul primului semestru din 2024 au fost plătite indemnizații totale în valoare de 121.506.168 lei, cu 36,72% mai mult decât în aceeași perioada a anului 2023, când valoarea acestora a fost de 88.871.934 lei.

Metropolitan Life își reconfirmă dedicarea pentru dezvoltarea și inovarea constantă a soluțiilor personalizate de protecție financiară, prin optimizarea produselor și serviciilor oferite clienților săi. În același timp, compania își consolidează prezența pe piața locală și își aduce aportul la susținerea comunităților în care activează, promovând valori precum incluziunea socială și educația financiară.

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor

 

Despre Metropolitan Life

MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele și afiliații („MetLife”), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să construiască un viitor mai încrezător. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, vizitați www.metlife.com. În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.

Citeşte şi ANALIZĂ: IMM-urile româneşti duc o mare luptă de supravieţuire în 2024, au nevoie de o creştere a vânzărilor cu minimum 30%-40% pentru a rezista inflaţiei şi concurenţei

IMM-urile româneşti duc în 2024 cea mai mare luptă pentru creştere sau chiar pentru supravieţuire, având în vedere inflaţia ridicată şi concurenţa tot mai mare, în multe cazuri neloială, arată o analiză Pixer Agency, agenţie de promovare online pentru IMM-uri, care precizează că firmele locale ar trebui să îşi crească vânzările cu minimum 30%-40% la nivelul anului sau în următoarele 6 luni pentru a face faţă.

Companiile de asigurări îşi asumă riscuri mai mari decât în anii trecuţi. Asiguratorii au cedat în reasigurare cu 56% mai puţine prime decât în primul trimestru din 2023

”IMM-urile româneşti duc în 2024 cea mai mare luptă pentru creştere sau chiar pentru supravieţuire, având în vedere inflaţia ridicată şi concurenţa tot mai mare, în multe cazuri neloială. În acest context, tot mai instabil şi impredictibil, firmele locale ar trebui să îşi crească vânzările cu minimum 30%-40% la nivelul anului sau în următoarele 6 luni pentru a face faţă provocărilor economice şi a-şi asigura predictibilitatea şi stabilitatea de care au nevoie”, arată o analiză Pixer Agency, agenţie de promovare online pentru IMM-uri.
Existenţa IMM-urilor depinde tot mai mult de promovarea online, relevă analiza.

„Pentru cele mai multe IMM-uri, promovarea online a devenit principalul vector de vânzări şi de creştere a business-ului, având în vedere bugetele limitate pentru marketing. Însă condiţiile economice din 2024 sunt cele mai dificile din ultimii ani. Concurenţa este acerbă, iar multe firme locale se confruntă cu presiunea unor jucători internaţionali sau a unor firme care aplică şi practici neloiale. Din acest motiv, peste 60% din afacerile din România alocă buget pentru promovare online, în Google şi Meta, însă multe nu reuşesc să aibă performanţa de vânzări necesară pentru a putea combate greutăţile economice.

Nu este nevoie de cheltuieli impresionante de zeci de mii de euro pentru a creşte vânzările. Este nevoie de experţi care să înţeleagă business-ul firmei, să gândească un plan de promovare axat pe vânzare şi care să obţină maximul de vânzare din fiecare ban investit de firme, experţi care să ducă afacerea la următorul nivel prin intermediul reclamelor plătite. Până atunci, cum cele mai multe IMM-uri depind de vânzarea online, riscul de scădere rapidă sau chiar de închidere a afacerii poate deveni o realitate”, declară Alex Popescu, co-fondator Pixer Agency.
Cele mai mari probleme cu care IMM-urile se confruntă în 2024 sunt inflaţia, concurenţa neloială şi creşterea cheltuielilor salariale, potrivit Consiliului Naţional al IMM-urilor din România (CNIPMMR).