Recent, Netflix a adăugat aproximativ 6 milioane de abonați în trimestrul al doilea datorită reprimării partajării parolelor și introducerii unui abonament mai ieftin. Și, totuși, creșterea trimestrială a veniturilor a fost sub estimările companiei, motiv pentru care co-directorul general, Greg Peters, a avertizat că ar fi nevoie de mai multe trimestre pentru a observa profituri din acele eforturi.
În 2023, acțiunile Netflix au crescut cu peste 60%, însă acum s-a ajuns la cea mai proastă perioadă. Aproape 20 de miliarde de dolari au dispărut din valoarea de piață a companiei, dacă pierderile se mențin.
”Netflix trebuie să stoarcă cât mai mult suc poate din diferite căi”, a spus analistul de la Hargreaves Lansdown, Sophie Lund-Yates, adăugând că piaţa este ”departe de a şti” dacă abonamentul cu publicitate mult-anunţat ar putea deveni noua vacă de muls bani.
Analiștii își mențin, totuși, optimismul la un nivel ridicat în ceea ce privește acțiunile Netflix. Aceștia consideră că veniturile vor crește mai mult în a doua jumătate a anului 2023.
Citește și Netflix ar putea difuza producţii HBO. Care este motivul din spatele afacerii
”Orice alt streamer creşte acum preţurile, în timp ce Netflix este acum extrem de competitiv cu abonamentul său cu publicitate. Pune toate elementele de bază pentru creşterea viitoare a veniturilor”, a declarat analistul PP Foresight Paolo Pescatore.
Netflix e o companie americană fondată în 1997 de Reed Hastings și Marc Randolph. Platforma de streaming oferă o gamă largă de filme, seriale și documentare. Hastings a investit 2,5 milioane de dolari în startup-ul Netflix. Inițial Netflix a fost primul magazin online de închiriat DVD-uri și avea doar 30 de angajați și 925 de titluri disponibile.