- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Economie

Polonezii de la Zabka se extind în alte trei mari orașe din România. Caută antreprenori care să le preia în management magazinele

20 Jun, 13:00 • Andrei Alina
Polonezii de la Zabka au deschis recent primele cinci magazine de proximitate în București, sub brandul Froo. Pentru 2024 au în plan extinderea rețelei în România și acum caută parteneri care să le preia în management unitățile în alte trei orașe mari ale țării.
Polonezii de la Zabka se extind în alte trei mari orașe din România. Caută antreprenori care să le preia în management magazinele
Retailerul polonez Zabka face recrutări de antreprenori pentru deschiderea unor noi magazine în Constanța, Craiova și Pitești, scrie Economica.net.

Având ca model de business extinderea agresivă printr-un sistem de parteneriat, unul similar cu cel dezvoltat de Profi de mai mulți ani, compania caută manageri care să gestioneze magazinele  și vânzarea produselor furnizate de companie. Noii manageri de magazine se vor ocupa de angajări și administrarea personalului, de implementarea strategiilor ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈de vânzare gândite de retailer și nu numai.

Citește și: O firma românească a bătut palma cu Zabka, gigantul polonez care valorează 3,4 miliarde de euro. La cât se ridică tranzacția

„Dacă ești un lider pasionat, cu spirit antreprenorial și îți place să conduci o echipă de succes, vino alături de noi și preia un magazin de proximitate, de tip conveniență și gestionează-l ca pe propria ta afacere”, anunță compania.

Żabka Group a deschis în iunie primele magazine Froo din România, brand nou în ecostistemul grupului, pe modelul magazinelor Żabka care operează în Polonia. Retailerul are planuri mărețe de expansiune în marile orașe din țară.

„România este o piață importantă în Europa Centrală și de Est, cu o populație de peste 19 milioane de locuitori, ceea ce o face a doua cea mai mare piață de consum din regiune. Profilul de consumator similar cu cel din Polonia și perspectivele de creștere pentru piața din România au făcut din această direcție un pas firesc în extinderea Grupului Żabka. Consumatorii români apreciază magazinele mici, de proximitate, unde pot face cumpărături  spontane pentru consumul imediat – motiv pentru care Froo se potrivește bine nevoilor lor, sloganul său fiind „Tot ce ai nevoie, vei găsi la Froo”, a declarat Anna Grabowska, director general Zabka International.

Magazinele Froo au între 50 și 70 de mp și comercializează mărci românești și mărci internaționale provenite de la furnizori români, în Proporție de peste 80% din sortiment.