Având ca model de business extinderea agresivă printr-un sistem de parteneriat, unul similar cu cel dezvoltat de Profi de mai mulți ani, compania caută manageri care să gestioneze magazinele și vânzarea produselor furnizate de companie. Noii manageri de magazine se vor ocupa de angajări și administrarea personalului, de implementarea strategiilor ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈de vânzare gândite de retailer și nu numai.
Żabka Group a deschis în iunie primele magazine Froo din România, brand nou în ecostistemul grupului, pe modelul magazinelor Żabka care operează în Polonia. Retailerul are planuri mărețe de expansiune în marile orașe din țară.
„România este o piață importantă în Europa Centrală și de Est, cu o populație de peste 19 milioane de locuitori, ceea ce o face a doua cea mai mare piață de consum din regiune. Profilul de consumator similar cu cel din Polonia și perspectivele de creștere pentru piața din România au făcut din această direcție un pas firesc în extinderea Grupului Żabka. Consumatorii români apreciază magazinele mici, de proximitate, unde pot face cumpărături spontane pentru consumul imediat – motiv pentru care Froo se potrivește bine nevoilor lor, sloganul său fiind „Tot ce ai nevoie, vei găsi la Froo”, a declarat Anna Grabowska, director general Zabka International.
Magazinele Froo au între 50 și 70 de mp și comercializează mărci românești și mărci internaționale provenite de la furnizori români, în Proporție de peste 80% din sortiment.