Poșta Română se modernizează și devine, totodată, mai eficientă. Compania a finalizat implementarea aplicației Control Numerar, o soluție informatică dezvoltată integral in-house. Această platformă modernă, spun reprezentanții companiei, permite monitorizarea precisă a fluxului de numerar, de la nivel central până la fiecare subunitate poștală, oferind un control sporit asupra fondurilor.
Necesitatea unei astfel de soluții digitale a fost esențială pentru optimizarea proceselor financiare interne, se mai precizează într-un comunicat transmis de Poșta Română.
”Implementarea aplicației Control Numerar nu este doar un pas înainte în digitalizarea proceselor noastre interne, ci și un angajament ferm față de eficiență, securitate și transparență. Această soluție ne oferă o perspectivă modernă asupra gestionării fondurilor, reducând riscurile și optimizând costurile. Continuăm să investim în inovație pentru a construi o Poștă Română mai agilă, mai sigură și mai competitivă”, spune directorul general al companiei Poșta Română, Valentin Ștefan.
Compania enumeră, în același comunicat, beneficii majore ale aplicației Control Numerar:
Citește și Piedone a găsit nereguli grave și în Aeroportul Henri Coandă București. Ce amenzi a dat șeful ANPC
Ce rezultate va avea implementarea acestei platforme? Răspund la întrebare tot reprezentanții companiei.
Reprezentanții companiei spun că, prin realizarea aplicației integral in-house, au fost economisiți 50.000 de euro din bugetul de care dispune Poșta Română.
Totodată, spun aceleași surse, se reconfirmă angajamentul companiei ”față de digitalizare și eficientizare a costurilor”.
”Implementarea acestei soluții digitale marchează un nou pas în modernizarea companiei, consolidând poziția sa de lider în industria serviciilor poștale din România”, adaugă reprezentanții companiei.
Compania ”Poșta Română” este principalul furnizor de servicii poștale la nivel național. Statul român deține 93,5 la sută din acțiunile companiei, restul fiind ale Fondului Proprietatea.