Romanian
 - 
ro
Economie

Poșta Română vrea să țină pasul cu digitalizarea. Și-a făcut platformă pentru monitorizarea fluxului de numerar

21 Mar, 18:32 • Stefan Simion
Poșta Română și-a făcut, integral in-house, o platformă pentru monitorizarea fluxului de numerar, care asigură multiple beneficii și reprezintă, potrivit reprezentanților companiei, un pas important în strategia de transformare digitală.
Poșta Română vrea să țină pasul cu digitalizarea. Și-a făcut platformă pentru monitorizarea fluxului de numerar

Poșta Română se modernizează și devine, totodată, mai eficientă. Compania a finalizat implementarea aplicației Control Numerar, o soluție informatică dezvoltată integral in-house. Această platformă modernă, spun reprezentanții companiei, permite monitorizarea precisă a fluxului de numerar, de la nivel central până la fiecare subunitate poștală, oferind un control sporit asupra fondurilor.

Necesitatea unei astfel de soluții digitale a fost esențială pentru optimizarea proceselor financiare interne, se mai precizează într-un comunicat transmis de Poșta Română.

”Implementarea aplicației Control Numerar nu este doar un pas înainte în digitalizarea proceselor noastre interne, ci și un angajament ferm față de eficiență, securitate și transparență. Această soluție ne oferă o perspectivă modernă asupra gestionării fondurilor, reducând riscurile și optimizând costurile. Continuăm să investim în inovație pentru a construi o Poștă Română mai agilă, mai sigură și mai competitivă”, spune directorul general al companiei Poșta Română,  Valentin Ștefan.

Beneficiile platformei implementate de Poșta Română

Compania enumeră, în același comunicat, beneficii majore ale aplicației Control Numerar:

  • Monitorizare în timp real a soldului de numerar din fiecare subunitate poștală
  • Securitate avansată, prin control riguros al fondurilor disponibile
  • Automatizarea rapoartelor financiare, facilitând verificările interne
  • Optimizarea fluxului de numerar, reducând costurile de transport și asigurare
  • Accesibilitate prin platforma web, disponibilă exclusiv în rețeaua IT a Poștei Române

Citește și Piedone a găsit nereguli grave și în Aeroportul Henri Coandă București. Ce amenzi a dat șeful ANPC

Ce rezultate va avea implementarea acestei platforme? Răspund la întrebare tot reprezentanții companiei.

  • Reducerea timpului de procesare a tranzacțiilor financiare
  • Minimizarea erorilor umane prin automatizare
  • Prevenirea deficiențelor de numerar prin monitorizare exactă
  • Reducerea riscului de fraude prin controale automatizate
  • Optimizarea costurilor prin ajustarea ridicărilor de numerar în funcție de necesarul real

Reprezentanții companiei spun că, prin realizarea aplicației integral in-house, au fost economisiți 50.000 de euro din bugetul de care dispune Poșta Română.

Totodată, spun aceleași surse, se reconfirmă angajamentul companiei ”față de digitalizare și eficientizare a costurilor”.

”Implementarea acestei soluții digitale marchează un nou pas în modernizarea companiei, consolidând poziția sa de lider în industria serviciilor poștale din România”, adaugă reprezentanții companiei.

Compania ”Poșta Română” este principalul furnizor de servicii poștale la nivel național. Statul român deține 93,5 la sută din acțiunile companiei, restul fiind ale Fondului Proprietatea.

Citește și Se dau amenzi de 2.000 de lei pentru mașinile parcate la mall. Cine nu respectă regulile se alege cu gaură în buget

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags:
Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult