Pentru a atrage cât mai mulți clienți, „supermarketurile verzi” Froo oferă zilnic promoții extrem de atrăgătoare. Astfel, în următoarea perioadă, românii vor da năvală în aceste magazine pentru a profita de reducerile masive ce au fost aplicate la mai multe produse.
În ultimele luni, supermarketurile polonezilor de la Froo au invadata mai multe orașe din țara noastră. Deținut de grupul Zabka, lanțul de „magazine verzi” și-au pus în plan să cucerească piața de retail românească. Cu un program zilnic de la 06:00 la 23:00, aparate de reciclare a sticlelor și nenumărate oferte imbatabile, retailerul polonez se anunță un concurent serios pentru Lidl, Mega Image, Carrefour sau Profi, scrie bugetul.ro.
După ce și-a făcut intrarea pe piața locală de retail prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, retailerul polonez Zabka, unul dintre cei mai mari jucători din comerțul alimentar din Polonia, pregătește deschiderea primelor magazine în România. Mai mult, compania are planuri ambițioase pe plan local, ținta pentru anul acesta fiind deschiderea unui număr de 200 de locații, potrivit surselor Progresiv din piață.
Pentru a atrage un număr cât mai mare de clienți, magazinele Froo au pregătit, pentru perioada 20 noiembrie-3 decembrie 2024, o serie de reduceri ce nu trebuie ratate. Printre produsele ce vor avea parte de reduceri considerabile se numără următoarele:
În ciuda faptului că a intrat pe piața din țara noastră de nu foarte mult timp, retailerul polonez vrea să devină preferatul românilor. Pe site-ul oficial al grupului se arată că Froo este lider de piață în Europa Centrală și de Est. Magazinele au o gamă variată de produse, dar oferă și posibilitatea de a lua o masă caldă. Astfel, clienții „magazinelor verzi” se pot bucura de o gustare caldă rapidă, servită la Zabka Café.
„Zabka este, înainte de toate, despre oameni. Succesul nostru pe piață nu ar fi posibil fără munca și angajamentul marilor specialiști și experți de înaltă clasă care alcătuiesc echipa Zabka și ne conduc magazinele. Pentru ca noi să dezvoltăm rețeaua împreună, trebuie să urmăm cu toții aceleași principii și să ne străduim pentru același scop.
Ne dorim ca Żabka să fie o alegere conștientă a clientului, un magazin preferat pentru cumpărături și servicii de zi cu zi, care face parte din comunitatea locală. De asemenea, vrem să fim cea mai accesibilă franciză din Polonia.
Aceste pretenții și aspirații ne spun despre necesitatea de a adapta oferta la nevoile clienților noștri și de a lucra constant la dezvoltarea formatului și dezvoltarea relațiilor cu comunitățile locale. Viziunea noastră subliniază, de asemenea, centrarea pe franciză a organizației noastre”, se arată pe site-ul oficial Zabka.
a anunţat în aprilie că a autorizat tranzacţia prin care Radu Trandafir, Marcela Trandafir, Ioana Ioniţescu şi grupul polonez de retail Żabka Polska sp. z o.o. intenţionează să preia DRIM Daniel Distribuţie FMCG S.R.L. şi RetailCo.
”Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Radu Trandafir, Marcela Trandafir, Ioana Ioniţescu şi Żabka Polska sp. z o.o. intenţionează să preia DRIM Daniel Distribuţie FMCG S.R.L. şi RetailCo.”, anunţă autoritatea de concurenţă.
În urma operaţiunii, Żabka Polska sp. z o.o. va prelua un pachet de părţi sociale al DRIM Daniel Distribuţie FMCG S.R.L., prin intermediul Castle Romanian Holdco S.R.L., companie constituită pentru această operaţiune. Anterior operaţiunii, DRIM FMCG era deţinută de Radu Trandafir, Marcela Trandafir şi Ioana Ioniţescu.
În acelaşi timp, Radu Trandafir, Marcela Trandafir şi Ioana Ioniţescu şi Żabka Polska sp. z o.o. vor înfiinţa o nouă companie, RetailCo, prin intermediul căreia vor desfăşura activităţi pe piaţa bunurilor de larg consum.
Żabka Polska sp. z o.o. este activă în sectorul de comerţ cu amănuntul al bunurilor de larg consum prin gestionarea unei reţele de franciză de magazine de proximitate în Polonia.
DRIM FMCG este o companie de distribuţie angro a bunurilor de larg consum din România, care distribuie produsele furnizorilor săi, precum şi produsele marcă proprie în 20 de judeţe din România, inclusiv în Bucureşti. DRIM FMCG distribuie către comercianţii cu amănuntul, către alţi angrosişti şi acoperă necesarul pentru benzinării, la nivel naţional.
”În urma analizei, Consiliul Concurenţei a constatat că această tranzacţie nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte substanţială a acesteia şi că nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal”, arată autoritatea de concurenţă. Decizia va fi publicată pe site-ul autorităţii naţionale de concurenţă, după eliminarea informaţiilor cu caracter confidenţial.