Noul magazin Decathlon din Brașov va fi primul dintre cele 31 de unități din România care vor adopta cel mai recent concept, lansat la nivel global de Decathlon în martie 2024, scrie Econimica.net.
Prin această schimbare, grupul Decathlon aliniază magazinul din Brașov cu primele magazine din întreaga lume, precum cele din Paris, Londra, Bruxelles, care au implementat deja noua identitate.
Citește și: PREMIERĂ în București! Se pregătește deschiderea JUMBO Mall
Noul magazin Decathlon din Brașov va avea o suprafața de vânzare extinsă la 3.820 metri pătrați, comparativ cu cei 2.568 metri pătrați ai vechii locații.
Noua configurație a magazinului include un plan de masă circular, primul de acest fel în Decathlon România, asigurând o navigare intuitivă și o vizibilitate sporită a produselor din peste 80 de sporturi.
În showroom-uri vor fi expuse produse pentru a crea o experiență interactivă.
Punctele precum recepția, click and collect, atelierul și cabinele de probă sunt evidențiate prin culoarea albastru.
„La Brașov, am operat în aceeași locație din 2010, iar numărul celor interesați de produsele noastre a crescut constant. Pentru a le oferi un spațiu mai adecvat și pentru a implementa noul design, am extins suprafața magazinului, adaptând-o nevoilor clienților noștri. Interacțiunea clienților merge acum dincolo de produs, iar noi am regândit procesele, produsele și materialele noastre într-un mod mai sustenabil”, a declarat Alex Domșa, director de expansiune Decathlon România.
Echipa magazinului va fi formată din 70 de angajați.
Decathlon are 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă platforma online și aplicația Decathlon, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ de angajați în 2023.