Lanţul de magazine cu articole pentru casă Mr. DIY, un retailer gigant din Malaezia, parte a D.I.Y. Group, va intra în România și Bulgaria.
]AQCompania, lansată în 2005, și-a stabilit deja prezența în Turcia și Spania în urmă cu trei ani, iar acasă operează peste 1.000 de magazine în Malaezia.
Firma MR DIY România a fost înființată vara trecută, iar acționarul este firma Turkspeed PTE din Singapore, iar administrator este Sathis Manoharen, potrivit datelor din Termene.ro, citate de Economica.
Magazinele au o suprafață medie de circa 1.000 de mp și o varietate de 18.000 de produse, printre care articole de gospodărie, electrice, mobilier, articole de papetărie și sport, jucării, cadouri, accesorii pentru calculatoare și telefoane mobile, dar și bijuterii și produse cosmetice.
Pe lângă brandul MR. DIY, compania mai deschide magazine sub brandurile MR. TOY și MR. Dollar.
Mutarea în Balcani este în conformitate cu strategia companiei de a aduce brandul Mr. DIY în toată Europa de Est. Potrivit cifrelor de pe site-ul grupului DIY, doar Mr. DIY Turkey – care se află încadrat de Asia și Europa – continuă să se extindă rapid pe piață, cu 78 de puncte de vânzare în prezent, de la 30 la sfârșitul anului 2022.
Spania, care a închis 2022 cu 15 sucursale are acum doar 24 de magazine.
Zabka, un lanț de supermarketuri din Polonia, va intra în 2024 pe piața din România. Este vorba de un lanț de magazine de proximitate și va fi o concurență serioasă pentru Mega Image.
Polonezii au preluat pachetul majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție FMCG.
DRIM Daniel Distribuție FMCG este o afacere de familie, având una dintre cele mai mari rețele de distribuție, aprovizionând circa 12 000 de magazine comerciale tradiționale în 13 țări.
Un ou Kinder ar costa 8 lei, o ciocolată Milka Oreo ar costa 6,8 lei, O Coca Cola la 2 litri – 11 lei, un kilogram de portocale 9 lei, la fel unul de lămâi, iar cea mai ieftină bere la 500 ml e 3 lei, scrie newsweek.ro.