În H1 2022, cele peste 400 de magazine Carrefour au vândut cu 4.1% mai mult decât în 2021. În al doilea trimestru, vânzările s-au cifrat la 688 milioane de euro, cu 7,5% peste trimestrul doi din 2022 în termeni comparabili sau plus 8,7% organic, potrivit raportului citat de Economica.net. În Q2 2022, magazinele Carrefour au vândut cu 6,4% mai mult decât în perioada similară a lui 2021.
Dintre toate țările europene în care Carrefour este prezent, magazinele din România au avut a treia cea mai mare creștere în Q2, după Belgia (12,5%) și Spania (7,7%) și a doua cea mai mare creștere în primul semestru, după Belgia (11,3%).
Citește și: Supermarketurile profită de români. Cum evoluează marii retaileri, în plină criză economică
„Prima jumătate a anului a fost marcată de implementarea rapidă a planului Carrefour 2026, în special prin creșterea foarte susținută a mărcilor noastre private, prin lansarea metodei „Maxi” în magazinele noastre europene și lansarea alianței noastre media de retail Unlimitail. Această transformare este rezultatul eforturilor echipei Carrefour. (…) Performanța bună din Franța a fost replicată în majoritatea zonelor noastre geografice europene, unde au apărut semne de încetinire a creșterii inflației”, a declarat Alexandre Bompard, CEO Carrefour.
Citește și: Primul lanţ de supermarketuri care nu mai acceptă bani cash. Orice produs se plăteşte doar cu cardul!