Vodafone România a câștigat contractul de digitalizare al Poștei Române. Vodafone Romania a câștigat joi licitația organizată de Poșta Română pentru achiziționarea a 7.000 de PDA-uri, 7.000 de abonamente de date mobile și 8.600 de imprimante mobile, potrivit profit.ro.
Citește și Val de concedieri la Vodafone. Compania dă afară sute de angajați pentru a reduce costurile
La această licitație s-au înscris și Orange Romania, Telekom Romania Mobile Communications și IT Genetics (subcontractant RCS&RDS), însă oferta Vodafone a fost cu mult sub estimările inițiale.
„Obiectivul general la care contribuie preezenta achiziție constă în dezvoltarea sistemului intern necesar pentru încasarea facturilor prin scanarea cardului de energie, parte a programului guvernamental prevăzut în cadrul OUG 166/08.12.2022, precum și derularea operațiunilor de compansare/decontare a acestora. Obiectivele specifice la care contribuie prezenta achiziție sunt reprezentate de încasarea facturilor și transmiterea în timp real, reconcilierea sumelor în cadrul unei baze de date centralizate și reducerea la minim a incidentelor de calitate și a apelurilor în call center-ul operat de Poșta Română pentru acest proiect”, se arată în caietul de sarcini al licitației.
Pe data de 13 ianuarie, Vodafone Romania a câștigat o altă licitație pentru furnizarea de PDA-uri cu sistem de operare Android, imprimante portabile termice cu bluetooth și dispozitive GPS autonome, care vor intra în dotarea a 400 de autovehicule ale Poștei Române. Scopul acestora este de a optimiza, eficientiza și monitoriza activitatea de preluare și livrare a trimiterilor din categoria express.
”Memorandumul aprobat de Guvern în luna aprilie a anului 2022 privind implementarea strategiei de dezvoltare și diversificare economică a Companiei Naționale Poșta Română prevede modernizarea Poștei prin digitalizarea, automatizarea, robotizarea și tehnologizarea (D.A.R.T.) infrastructurii Companiei, dotând rețeaua poștală cu terminale, imprimante, mijloace de transport cu emisii reduse și cutii poștale digitale”, au transmis reprezentanții companiei.
Valentin Ștefan, directorul General al Companiei Naționale Poșta Română, a afirmat că această achiziție este esențială modernizării Poștei Române.
”Fiecare curier poștal va putea oferi servicii de care clienții anului 2023 au nevoie și va utiliza dispozitive inteligente și rapide, pentru a diminua timpul petrecut cu activități repetitive. Pentru transparență deplină, comunicăm toate specificațiile tehnice inclusiv în acest comunicat de presă, dar și pe website-ul companiei. Cu fiecare proiect suntem cu un pas mai aproape de Poșta viitorului și suntem determinați să transformăm această companie într-un partener de încredere pentru toți românii”, a declarat Valentin Ștefan.