1 din 5
respondenti declara ca nu a finalizat o comanda pentru ca suma care trebuia platita
pentru un produs era prea mare, ca nu aveau bani pe card sau pentru ca, pur si
simplu, doar au vrut sa vada cum functioneaza sistemul de plata, se arata
intr-un studiu al Netopia mobilPay.
De asemenea,
o zecime dintre cei chestionati de procesatorul de plati online prin card nu a
dus pana la capat o tranzactie pe internet pentru ca a omis sa completeze toate
campurile de plata.
Alte
motive ce stau la baza nefinalizarii unei comenzi in mediul virtual sunt: 11%
nu doresc sa finalizeze tranzactia deoarece nu au incredere in acest sistem de
plata, au ales metoda de plata gresita sau nu vor sa isi introduca datele
personale.
Apoi,
5% au vrut doar sa vada cum se procedeaza la plata prin card pe internet si,
respectiv, acelasi procent de respondenti arata ca nu au avut cardul la ei si ca
au fost nevoiti sa abandoneze comanda.
4%
au ramas fara conexiune la internet sau fara baterie la laptop.
2%
nu au stiut ce inseamna CVV2 (codul de securitate din trei cifre tiparit pe
spatele cardului) si au introdus, in locul acestuia, PIN-ul cardului (numarul
personal de identificare al cardului) si, totodata, acelasi procent de persoane
chestionate nu a reusit sa finalizeze tranzactia intrucat nu detineau un card.
“Majoritatea
celor intervievati, 82%, au abandonat o tranzactie invocand motive personale, precum
neincrederea in sistemul de plata, refuzul dezvaluirii datelor private sau
confundarea codului de securitate CVV2 cu PIN-ul. De cealalta parte, doar 18%
au dat vina pe diverse probleme de ordin tehnic, precum terminarea bateriei la
laptop sau intreruperea conexiunii la internet”, a declarat Antonio Eram, CEO
Netopia.
Netopia
mobilPay este o companie pe piata din Romania care activeaza in domeniul
microplatilor cu telefonul mobil si al procesarilor de plati online prin card.