Estimarile initiale ale Ikea indicau un numar de 10.000 de vizitatori miercuri, in ziua lansarii magazinului.
Magazinul Ikea a vandut aproximativ 63.500 de articole in ziua deschiderii, dintre care 12.900 piese de mobilier. Vizitatorii au fost interesati in special de articolele expuse in departamentul de accesorii si decoratiuni, cele mai bine vandute produse fiind farfuriile Motto (peste 5.000 de bucati).
Restaurantul Ikea a vandut aproximativ 1,5 tone de chiftelute suedeze vizitatorilor, iar bistroul suedez a vandut, in cele 12 ore de functionare, peste 1 kilometru de „hot-dogs” (6.000 de bucati), conform oficialilor companiei.
Producatorul suedez de mobila Ikea estimeaza ca magazinul din Baneasa va realiza in 2007 o cifra de afaceri de 40 milioane euro, a declarat la inaugarea centrului Michael Lloyd, membru in Consiliul de Administratie al Moaro Trading, conform NewsIn.
Marca scandinava a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia, depasind in scurt timp granitele tarii. In august 2006, Ikea avea 237 de magazine in 34 de tari de pe patru continente, iar numarul total al vizitatorilor la nivel mondial era de 500 de milioane. Ikea a inregistrat in anul fiscal 2006 (1 septembrie 2005-31 august 2006) o cifra de afaceri de 17,5 miliarde euro.