„Cluj-Napoca a
fost primul oras din Romania care a accesat fonduri europene
nerambursabile pentru reabilitarea liniei de tramvai, pe o lungime de
26,6 kilometri. Contractul de executie s-a semnat la 15 iunie
2011, iar primul tronson reabilitat – cartierul Manastur – Gara, in
lungime de 11,5 kilometri a fost dat in functiune in 6 iunie 2012.
Acum am deschis circulatiei transportului in comun cel de-al doilea
tronson, in lungime de 15,1 kilometri, Gara – Bulevardul Muncii,
astfel incat, de luni, se poate circula pe intreg traseul de 26,6
kilometri. Avem pregatit, in completare, un alt proiect cu finantare
europeana privind reabilitarea tramei stradale pe acest traseu
aferent liniei de tramvai estimat la 20 de milioane de euro. Urmeaza
sa asfaltam toate strazile de pe traseul liniei de tramvai, la care
se adauga reabilitarea a patru poduri, pentru a avea o infrastructura
moderna de transport in comun”, a spus Boc, citat de Mediafax.
Potrivit acestuia, Primaria Cluj-Napoca
va organiza la sfarsitul lunii august licitatia pentru reabilitarea
tramei stradale, iar in cazul in care nu vor fi depuse contestatii,
lucrarile vor fi finalizate in iulie 2015. Valoarea totala a
investitiei in reabilitarea liniei de tramvai se ridica la aproape 30
de milioane de euro.