„Acest segment de business se afla inca la inceput in Romania, insa, in timp, companiile vor invata importanta trainingurilor pentru formarea profesionala”, a mai spus Ruben Marian.
Compania pe care o conduce va avea anul acesta o cifra de afaceri de circa 90.000 de euro si o marja de profit de 30%, iar ritmul de crestere al afacerii va fi de aproximativ 50% anual, estimeaza managerul. Trainingurile organizate de European Training Center sunt concentrate pe teme de genul negociere, cultura corporatista sau vanzari.
„Deocamdata am folosit mai ales serviciile trainerilor specializati, atat straini, cat si romani pentru evenimentele organizate pentru companii, insa in prezent pregatim proprii traineri in cadrul firmei noastre. Investim in aceste actiuni de pregatire a trainerilor proprii circa 25% din veniturile anuale.
Compania European Training Center, cu sediul in Cluj, organizeaza atat sesiuni de training pentru publicul larg, unde preturile incep de la 70 de euro pe cursul de training, cat si traininguri in cadrul companiilor, unde preturile sunt de trei ori mai mari.
Ponderea profiturilor aduse de aceste evenimente in rezultatele companiei este de circa 50%.
Piata trainingurilor de business in Romania se va situa anul acesta la circa 20-25 mil. euro. Printre alte companii care ofera astfel de servicii se numara TMI, Codecs, AxA Consulting, Trend Consult, Ascendis, Human Invest, Asebuss si BPP Professional Education.