Preferred Banking ofera accesul la o serie de servicii precum Relationship Manager dedicat, care ii poate prezenta clientului sau o gama larga de oportunitati de investitii; call center special cu numar de acces unic, disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, de oriunde din lume; un pachet care cuprinde un cont curent, un card de debit si o facilitate descoperit de cont; un Card de Credit Black exclusiv, care ofera o serie de privilegii si beneficii speciale.
Toti clientii Preferred Banking au acces la Saloanele Abn Amro Preferred Banking, unde pot efectua tranzactii financiare, se pot informa cu privire la starea actuala a portofoliului lor, pot afla ultimele stiri financiare sau pot naviga pe Internet.
Abn Amro Bank Romania intentioneaza sa atraga, pana la sfarsitul lui 2008, aproximativ 100.000 de clienti – persoane cu venituri ridicate, iar in urmatorii 3-5 ani se asteapta ca piata romaneasca sa se dezvolte, astfel incat numarul acestor clienti sa creasca la circa 300.000.
„Vrem sa jucam un rol important pe acest segment si vrem sa ne plasam intre primele trei banci pe aceasta piata in urmatorii 3-5 ani”, a spus Ravi Sankaranarayanan, vicepresedintele executiv al Abn Amro.