„Pentru brandul Reebok, principalul motor de crestere il va reprezenta Asia si, pana la un anumit punct, si Europa”, a declarat presedintele si directorul executiv al Adidas, Herbert Heiner, pentru Reuters.
Principalele piete vizate de al doilea producator mondial de incaltaminte sport, dupa grupul Nike, sunt cele din Asia si Statele Unite ale Americii
Grupul Adidas AG spera sa diminueze costurile de productie cu 87 milioane de euro la toate diviziile companiei, inclusiv Reebok. „Piete extrem de importante precum Germania si Franta sunt subdezvoltate, la fel si Rusia. Pietele in curs de dezvoltare au un potential substantial de crestere, lucru adevarat si ne vom dezvolta in Statele Unite ale Americii, insa nu cu acelasi ritm ca in Asia”, a adaugat Heiner. Adidas planuieste o deschidere a 3.200 de magazine in China, India si Rusia pana in 2010.
Adidas a cumparat anul trecut compania Reebok pentru suma de 3,8 miliarde dolari (2,9 mld. euro). Prin aceasta tranzactie, Adidas a urmarit sa isi intareasca pozitia pe piata din Europa, insa divizia Reebok nu a realizat pana acum performantele pe care miza Adidas.
Profitul net estimat de companie pentru tot anul 2006 este cuprins intre 480 milioane de euro si 490 milioane de euro, peste castigul de 383 milioane de euro consemnat in 2005.
Compania este prezenta si in Romania, Adidas detinand 7 magazine si un outlet (magazin ce comercializeaza colectii mai vechi dar la preturi reduse), intentionand sa mai deschisa inca un magazin pe 320 mp in acest an, iar Reebok detine 22 de magazine si un outlet.
Concurentii directi sunt Nike, care are 17 magazine in Romania si 3 outleturi (doua in Bucuresti, unul in Oradea), Lotto cu 20 magazine proprii in tara noastra si doua outleturi, in Constanta si Bucuresti.